وظیفه بعد از مدرسه

وظیفه بعد از مدرسه
دوبله فارسی

Duty After School

۳۶۰۵
۹۳%
6
۲۰۲۳
|
1 Season
علمی تخیلی | هیجان انگیز | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: کره جنوبی
|
سال انتشار: ۲۰۲۳
تماشا
در حالی که دانش‌آموزان برای امتحانات ورودی دانشگاه خود را آماده می‌کنند، ظهور موجودات عجیب و غریبی بر فراز آسمان کره آن‌ها را با یک بحران بزرگ مواجه می‌کند. از طرفی دولت برای افزایش نیروی نظامی کره در برابر این موجودات نوظهور، تصمیم می‌گیرد از دانش‌آموزان به عنوان نیروهای ذخیره‌ی نظامی استفاده کند. با تمرکز بر ماجراجویی‌ها، هیجان‌انگیزی‌ها و رمانتیک‌های داخل داستان، "Duty After School" برای تماشاگران یک سفر پرهیجان و مهیج را در اختیار می‌گذارد. ترکیبی از دلبستگی به شخصیت‌ها، عناصر نظامی و اکشن، و جذابیت‌های نوجوانی را در خود جای داده است. در نهایت، "Duty After School" با داستان خاص خود و ارائه تصاویر بصری دلنشین، یک سریال معتبر و سرگرم‌کننده در سبک علمی تخیلی و هیجان انگیز می‌باشد که برای طرفداران سریال‌های ماجراجویی و دانش‌آموزی یک تجربه سرشار از هیجان را به ارمغان می‌آورد.
...
۳۶۰۵
۹۳%
6
سریال Duty After School محصول کشور کره جنوبی میباشد و در ژانر علمی تخیلی, هیجان انگیز در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. درسریال وظیفه بعد از مدرسه بازیگرانی چون Eun-Bin Kwon, Kim Ki Hae, Kim Min Chul و... به ایفای نقش پرداخته اند.

در حالی که دانش‌آموزان برای امتحانات ورودی دانشگاه خود را آماده می‌کنند، ظهور موجودات عجیب و غریبی بر فراز آسمان کره آن‌ها را با یک بحران بزرگ مواجه می‌کند. از طرفی دولت برای افزایش نیروی نظامی کره در برابر این موجودات نوظهور، تصمیم می‌گیرد از دانش‌آموزان به عنوان نیروهای ذخیره‌ی نظامی استفاده کند.
با تمرکز بر ماجراجویی‌ها، هیجان‌انگیزی‌ها و رمانتیک‌های داخل داستان، Duty After School برای تماشاگران یک سفر پرهیجان و مهیج را در اختیار می‌گذارد. ترکیبی از دلبستگی به شخصیت‌ها، عناصر نظامی و اکشن، و جذابیت‌های نوجوانی را در خود جای داده است.
در نهایت، Duty After School با داستان خاص خود و ارائه تصاویر بصری دلنشین، یک سریال معتبر و سرگرم‌کننده در سبک علمی تخیلی و هیجان انگیز می‌باشد که برای طرفداران سریال‌های ماجراجویی و دانش‌آموزی یک تجربه سرشار از هیجان را به ارمغان می‌آورد.

عوامل فیلم
Eun-Bin Kwon
Eun-Bin Kwon
بازیگر
بازیگر
Kim Ki Hae
Kim Ki Hae
بازیگر
بازیگر
Kim Min Chul
Kim Min Chul
بازیگر
بازیگر
Eun-Bin Kwon
Eun-Bin Kwon
بازیگر
بازیگر
Kim Ki Hae
Kim Ki Hae
بازیگر
بازیگر
Kim Min Chul
Kim Min Chul
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳