شکوفایی جوانی ما

شکوفایی جوانی ما
دوبله فارسی

Our Blooming Youth

۶۴۶
۹۴%
7
۲۰۲۳
|
1 Season
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: کره جنوبی
|
سال انتشار: ۲۰۲۳
تماشا
سریال شکوفایی جوانی ما درباره‌ی شاهزاده‌ای است که کتابی با داستان‌های ارواح به دستش می‌رسد. این کتاب سرشار از طلسم‌های نفرین‌آمیز است و همین موضوع باعث می‌شود که شاهزاده احساس کند این نفرین‌ها یک به یک در حال وقوع هستند. سریال "شکوفایی جوانی ما" تمامی این عناصر را با یک داستان هیجان‌انگیز، جذاب و بازیگری استثنایی ترکیب می‌کند. تصویری از نسل جوانی که در مقابل نفرین‌ها و رازهای تاریخی جسارت می‌کند و در این سفر ماجراجویانه، همچنان به دنبال شکوه و رشد فرهنگی خود می‌گردد. این سریال یک ترکیب جذاب از تاریخ، معما، درام و ماجراجویی است که تماشاگران را به دنیای جذاب و مرموز داستان می‌کشاند. اگر از تماشای این سریال لذت بردید، گپ فیلم تماشای سریال پاچینکو را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۶۴۶
۹۴%
7
سریال Our Blooming Youth محصول کشور کره جنوبی میباشد و در ژانر درام, تاریخی, معمایی در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. درسریال شکوفایی جوانی ما بازیگرانی چون Pyo Ye-Jin, Park Hyung-Sik, So-nee Jeon و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال شکوفایی جوانی ما درباره‌ی شاهزاده‌ای است که کتابی با داستان‌های ارواح به دستش می‌رسد. این کتاب سرشار از طلسم‌های نفرین‌آمیز است و همین موضوع باعث می‌شود که شاهزاده احساس کند این نفرین‌ها یک به یک در حال وقوع هستند.
سریال "شکوفایی جوانی ما" تمامی این عناصر را با یک داستان هیجان‌انگیز، جذاب و بازیگری استثنایی ترکیب می‌کند. تصویری از نسل جوانی که در مقابل نفرین‌ها و رازهای تاریخی جسارت می‌کند و در این سفر ماجراجویانه، همچنان به دنبال شکوه و رشد فرهنگی خود می‌گردد. این سریال یک ترکیب جذاب از تاریخ، معما، درام و ماجراجویی است که تماشاگران را به دنیای جذاب و مرموز داستان می‌کشاند.

اگر از تماشای این سریال لذت بردید، گپ فیلم تماشای سریال پاچینکو را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Pyo Ye-Jin
Pyo Ye-Jin
بازیگر
بازیگر
Park Hyung-Sik
Park Hyung-Sik
بازیگر
بازیگر
So-nee Jeon
So-nee Jeon
بازیگر
بازیگر
Pyo Ye-Jin
Pyo Ye-Jin
بازیگر
بازیگر
Park Hyung-Sik
Park Hyung-Sik
بازیگر
بازیگر
So-nee Jeon
So-nee Jeon
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳