فوق برنامه

فوق برنامه
دوبله فارسی

Extracurricular

۲۵۶
۹۴%
7
۲۰۲۰
|
1 Season
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: کره جنوبی
|
سال انتشار: ۲۰۲۰
تماشا
فوق برنامه یک سریال درام کره‌ای است که روایتگر داستان پیچیده و تاریکی از زندگی دانش‌آموزان دبیرستانی است که به فعالیت‌های جنایی و خلاف کشیده می‌شوند. سریال با تمرکز بر شخصیت اصلی، دانش‌آموزی باهوش اما تنها که پشت نمای بی‌گناه و معصوم خود، یک زندگی مخفیانه و پرخطر را مدیریت می‌کند، شروع می‌شود. او برای تأمین مخارج تحصیلی خود و زندگی‌ای فراتر از فقر، وارد دنیای جرم و جنایت می‌شود و یک سرویس اسکورت غیرقانونی را از طریق یک اپلیکیشن مخفی راه‌اندازی می‌کند. در حالی که به نظر می‌رسد این کار یک راه حل مالی بی‌خطر است، به زودی پیامدهای غیرمنتظره‌ای به دنبال دارد که زندگی او و دیگران را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد. اگر از تماشای این سریال لذت بردید، گپ فیلم تماشای سریال عدالت برای نوجوانان را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۲۵۶
۹۴%
7
سریال Extracurricular محصول کشور کره جنوبی میباشد و در ژانر جنایی, درام در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. درسریال فوق برنامه بازیگرانی چون Park Ju-hyun, Kim Dong-Hee, Da-bin Jung و... به ایفای نقش پرداخته اند.

فوق برنامه یک سریال درام کره‌ای است که روایتگر داستان پیچیده و تاریکی از زندگی دانش‌آموزان دبیرستانی است که به فعالیت‌های جنایی و خلاف کشیده می‌شوند. سریال با تمرکز بر شخصیت اصلی، دانش‌آموزی باهوش اما تنها که پشت نمای بی‌گناه و معصوم خود، یک زندگی مخفیانه و پرخطر را مدیریت می‌کند، شروع می‌شود. او برای تأمین مخارج تحصیلی خود و زندگی‌ای فراتر از فقر، وارد دنیای جرم و جنایت می‌شود و یک سرویس اسکورت غیرقانونی را از طریق یک اپلیکیشن مخفی راه‌اندازی می‌کند. در حالی که به نظر می‌رسد این کار یک راه حل مالی بی‌خطر است، به زودی پیامدهای غیرمنتظره‌ای به دنبال دارد که زندگی او و دیگران را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد.

اگر از تماشای این سریال لذت بردید، گپ فیلم تماشای سریال عدالت برای نوجوانان را به شما پیشنهاد می‌کند.

عوامل فیلم
Park Ju-hyun
Park Ju-hyun
بازیگر
بازیگر
Kim Dong-Hee
Kim Dong-Hee
بازیگر
بازیگر
Da-bin Jung
Da-bin Jung
بازیگر
بازیگر
Park Ju-hyun
Park Ju-hyun
بازیگر
بازیگر
Kim Dong-Hee
Kim Dong-Hee
بازیگر
بازیگر
Da-bin Jung
Da-bin Jung
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳