چشم مراقب

چشم مراقب

The Watchful Eye

۹۷
۹۴%
6
۲۰۲۳
|
1 Season
درام | معمایی | هیجان انگیز | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: آمریکا
|
سال انتشار: ۲۰۲۳
تماشا
سریال The Watchful Eye داستان مرموز و پیچیده‌ای است که در محیطی اشرافی و درون یک ساختمان آپارتمانی لوکس در نیویورک روایت می‌شود. این سریال داستان النا، یک جوان ماجراجو و باهوش را دنبال می‌کند که به عنوان پرستار کودک برای یک خانواده ثروتمند استخدام می‌شود. اما ورود او به این خانه تنها بخشی از نقشه‌ای بزرگ‌تر است. النا که گذشته‌ای پر رمز و راز دارد، برای کشف حقیقتی که ممکن است زندگی خودش را نیز تهدید کند، به عمق اسرار خانواده و ساکنین این ساختمان می‌پردازد. در حالی که النا در تلاش است تا اعتماد ساکنین را جلب کند و از آنها محافظت کند، با وقایع مرموز و توطئه‌های خطرناک روبرو می‌شود. این سریال درام با پرداختن به موضوعاتی مانند اعتماد، خیانت و قدرت، تماشاگر را در مسیر کشف این اسرار همراهی می‌کند. سریال چشم مراقب با طراحی داستانی معمایی و توجه به جزئیات، در هر قسمت با رونمایی از لایه‌های جدیدی از داستان، تماشاگر را به چالش می‌کشد و تا پایان نگه می‌دارد. گپ فیلم تماشای سریال نظاره گر را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۹۷
۹۴%
6
سریال The Watchful Eye محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر درام, معمایی, هیجان انگیز در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. درسریال چشم مراقب بازیگرانی چون Amy Acker, Warren Christie, Mariel Molino و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال The Watchful Eye داستان مرموز و پیچیده‌ای است که در محیطی اشرافی و درون یک ساختمان آپارتمانی لوکس در نیویورک روایت می‌شود. این سریال داستان النا، یک جوان ماجراجو و باهوش را دنبال می‌کند که به عنوان پرستار کودک برای یک خانواده ثروتمند استخدام می‌شود. اما ورود او به این خانه تنها بخشی از نقشه‌ای بزرگ‌تر است. النا که گذشته‌ای پر رمز و راز دارد، برای کشف حقیقتی که ممکن است زندگی خودش را نیز تهدید کند، به عمق اسرار خانواده و ساکنین این ساختمان می‌پردازد.
در حالی که النا در تلاش است تا اعتماد ساکنین را جلب کند و از آنها محافظت کند، با وقایع مرموز و توطئه‌های خطرناک روبرو می‌شود. این سریال درام با پرداختن به موضوعاتی مانند اعتماد، خیانت و قدرت، تماشاگر را در مسیر کشف این اسرار همراهی می‌کند. سریال چشم مراقب با طراحی داستانی معمایی و توجه به جزئیات، در هر قسمت با رونمایی از لایه‌های جدیدی از داستان، تماشاگر را به چالش می‌کشد و تا پایان نگه می‌دارد.

گپ فیلم تماشای سریال نظاره گر را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Amy Acker
Amy Acker
بازیگر
بازیگر
Warren Christie
Warren Christie
بازیگر
بازیگر
Julie Durk
Julie Durk
نویسنده
نویسنده
Mariel Molino
Mariel Molino
بازیگر
بازیگر
Amy Acker
Amy Acker
بازیگر
بازیگر
Warren Christie
Warren Christie
بازیگر
بازیگر
Julie Durk
Julie Durk
نویسنده
نویسنده
Mariel Molino
Mariel Molino
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳