دو دوست

دو دوست
دوبله فارسی

The Duo

۱۹۵
۹۵%
6
۲۰۱۱
|
1 Season
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: کره جنوبی
|
سال انتشار: ۲۰۱۱
تماشا
سریال کره‌ای دو دوست یک درام تاریخی عمیق و داستانی از عشق، دوستی و سرنوشت در دوره چوسان است. این سریال داستان دو پسر را روایت می‌کند که در یک شب ولی در دو طبقه اجتماعی متفاوت به دنیا آمده‌اند: چون دونگ، فرزند یک دزد و گوک جی، فرزند یک مقام ارشد دولتی. به طور اتفاقی در کودکی جای آن‌ها با هم عوض می‌شود و هر کدام زندگی دیگری را تجربه می‌کنند. چون دونگ در خانواده‌ای ثروتمند بزرگ می‌شود اما همیشه احساس می‌کند که جایی بین دو جهان گیر کرده است، در حالی که گوک جی مجبور است برای زنده ماندن در خیابان‌ها مبارزه کند. با وجود تفاوت‌های طبقاتی، این دو با هم دوستی عمیقی پیدا می‌کنند که آزمایش‌های بسیاری را تحمل می‌کند. دو دوست داستانی پر از تعلیق، تراژدی و درام است که به تفاوت‌های طبقاتی، قدرت عشق و دوستی و مبارزه برای عدالت و تغییر اجتماعی می‌پردازد. با شخصیت‌پردازی قوی و داستان‌سرایی غنی، این سریال اکشن تماشاگران را به سفری احساسی می‌برد و نشان می‌دهد که چگونه سرنوشت و انتخاب‌ها می‌توانند زندگی انسان‌ها را شکل دهند. گپ فیلم تماشای سریال افسانه‌های آرتدال را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۱۹۵
۹۵%
6
سریال The Duo محصول کشور کره جنوبی میباشد و در ژانر اکشن, درام, تاریخی در سال ۲۰۱۱ ساخته شده است. درسریال دو دوست بازیگرانی چون Sang-yoon Lee, Jeong-myeong Cheon, Lee Sang-yoon, Ji-hye Han و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال کره‌ای دو دوست یک درام تاریخی عمیق و داستانی از عشق، دوستی و سرنوشت در دوره چوسان است. این سریال داستان دو پسر را روایت می‌کند که در یک شب ولی در دو طبقه اجتماعی متفاوت به دنیا آمده‌اند: چون دونگ، فرزند یک دزد و گوک جی، فرزند یک مقام ارشد دولتی. به طور اتفاقی در کودکی جای آن‌ها با هم عوض می‌شود و هر کدام زندگی دیگری را تجربه می‌کنند.
چون دونگ در خانواده‌ای ثروتمند بزرگ می‌شود اما همیشه احساس می‌کند که جایی بین دو جهان گیر کرده است، در حالی که گوک جی مجبور است برای زنده ماندن در خیابان‌ها مبارزه کند. با وجود تفاوت‌های طبقاتی، این دو با هم دوستی عمیقی پیدا می‌کنند که آزمایش‌های بسیاری را تحمل می‌کند. دو دوست داستانی پر از تعلیق، تراژدی و درام است که به تفاوت‌های طبقاتی، قدرت عشق و دوستی و مبارزه برای عدالت و تغییر اجتماعی می‌پردازد. با شخصیت‌پردازی قوی و داستان‌سرایی غنی، این سریال اکشن تماشاگران را به سفری احساسی می‌برد و نشان می‌دهد که چگونه سرنوشت و انتخاب‌ها می‌توانند زندگی انسان‌ها را شکل دهند.

گپ فیلم تماشای سریال افسانه‌های آرتدال را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Sang-yoon Lee
Sang-yoon Lee
بازیگر
بازیگر
Jeong-myeong Cheon
Jeong-myeong Cheon
بازیگر
بازیگر
Lee Sang-yoon
Lee Sang-yoon
بازیگر
بازیگر
Ji-hye Han
Ji-hye Han
بازیگر
بازیگر
Sang-yoon Lee
Sang-yoon Lee
بازیگر
بازیگر
Jeong-myeong Cheon
Jeong-myeong Cheon
بازیگر
بازیگر
Lee Sang-yoon
Lee Sang-yoon
بازیگر
بازیگر
Ji-hye Han
Ji-hye Han
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳