لوک کیج

لوک کیج

Luke Cage

۱۶۰
۹۶%
7
۲۰۱۶–۲۰۱۸
|
1 Season
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: آمریکا
|
سال انتشار: ۲۰۱۶–۲۰۱۸
تماشا
سریال لوک کیج LukeCage  سریالی اکشن و درام محصول کشور آمریکا است که فصل اول آن در تاریخ سی ام سپتامبر ۲۰۱۷ از شبکه Netflix پخش شد و در همان موقع با نظر مثبت مخاطبان رو به رو ،و برای فصل دوم نیز تمدید شد. از ستارگان این سریال میتوان به Mahershala ali,simone missick,Theo rossi اشاره کرد.فصل دوم این سریال سال ۲۰۱۸ به نمایش درمی آید. داستان سریال روایتگر گذران زندگی لوک کیج با بازی Mike Colter مجرم سابقی است که با جرم و جنایت مزندگی میکرد،او به عضویت در باند تبهکاری Rivals درآمده و مهارت بسیاری را کسب کرده بود و پس مدتی که به صلاح منطقی خود قصد خروج از این باند را درسر میپروراند یکی از دوستانش بر حسب کینه ای که از لوک داشت اورا متهم به گناهی نکرده میکند و لوک راهی زندان میشود.لوک برای گذران زندگی اش در حصر زندان خودرا در ملا برخی آزمایشات پزشکی میگذارد که از او یک ابرانسان میسازند و حالا او فرصت این را دارد که به تلافی گذشته اش به پا خیزد ….
...
۱۶۰
۹۶%
7
سریال Luke Cage محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر جنایی, درام، علمی تخیلی، هیجان انگیز در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است. درسریال لوک کیج بازیگرانی چون Alfre Woodard, Mike Colter, Simone Missick, Theo Rossi و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال لوک کیج LukeCage  سریالی اکشن و درام محصول کشور آمریکا است که فصل اول آن در تاریخ سی ام سپتامبر 2017 از شبکه Netflix پخش شد و در همان موقع با نظر مثبت مخاطبان رو به رو ،و برای فصل دوم نیز تمدید شد. از ستارگان این سریال میتوان به Mahershala ali,simone missick,Theo rossi اشاره کرد.فصل دوم این سریال سال 2018 به نمایش درمی آید. داستان سریال روایتگر گذران زندگی لوک کیج با بازی Mike Colter مجرم سابقی است که با جرم و جنایت مزندگی میکرد،او به عضویت در باند تبهکاری Rivals درآمده و مهارت بسیاری را کسب کرده بود و پس مدتی که به صلاح منطقی خود قصد خروج از این باند را درسر میپروراند یکی از دوستانش بر حسب کینه ای که از لوک داشت اورا متهم به گناهی نکرده میکند و لوک راهی زندان میشود.لوک برای گذران زندگی اش در حصر زندان خودرا در ملا برخی آزمایشات پزشکی میگذارد که از او یک ابرانسان میسازند و حالا او فرصت این را دارد که به تلافی گذشته اش به پا خیزد ….

 

 

عوامل فیلم
Alfre Woodard
Alfre Woodard
بازیگر
بازیگر
Mike Colter
Mike Colter
بازیگر
بازیگر
Simone Missick
Simone Missick
بازیگر
بازیگر
Theo Rossi
Theo Rossi
بازیگر
بازیگر
Alfre Woodard
Alfre Woodard
بازیگر
بازیگر
Mike Colter
Mike Colter
بازیگر
بازیگر
Simone Missick
Simone Missick
بازیگر
بازیگر
Theo Rossi
Theo Rossi
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳