اسمش راز نیست

اسمش راز نیست

Don't Call it Mystery

۴۰
۹۳%
7
۲۰۲۲
|
1 Season
جنایی | درام | معمایی | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: ژاپن
|
سال انتشار: ۲۰۲۲
تماشا
داستان سریال در مورد دانشجویی به نام توتونو کونو است که هیچ دوستی ندارد. او همیشه نسبت به تمامی اتفاقات اطرافش مشکوک است و نظریه‌های مختلفی را در ذهنش می‌پروراند. یک روز او را متهم به قتلی می‌کنند که به یاد نمی‌آورد. توتونو در حین بازجویی توسط کارآگاهان، متوجه نکات پنهان در این پرونده می‌شود و…
...
۴۰
۹۳%
7
سریال Don't Call it Mystery محصول کشور ژاپن میباشد و در ژانر جنایی, درام, معمایی در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است. درسریال اسمش راز نیست بازیگرانی چون Masaki Suda, Sairi Itô, Matsuya Onoe و... به ایفای نقش پرداخته اند.

فصل اول سریال اسمش راز نیست در سال 2022 توسط دو کمپانی Daiei Television و Fuji Television Network تولید و منتشر شد. این سریال برای اولین بار در تاریخ  10 ژانویه تا 28 مارس 2022 از شبکه Fuji Television Network در کشور ژاپن پخش شد و سپس در سطح جهانی منتشر گردید. 
داستان سریال ژاپنی اسمش راز نیست در مورد دانشجویی به نام توتونو کونو است که هیچ دوستی ندارد. او همیشه نسبت به تمامی اتفاقات اطرافش مشکوک است و نظریه‌های مختلفی را در ذهنش می‌پروراند. یک روز او را متهم به قتلی می‌کنند که به یاد نمی‌آورد. توتونو در حین بازجویی توسط کارآگاهان، متوجه نکات پنهان در این پرونده می‌شود و…

عوامل فیلم
Masaki Suda
Masaki Suda
بازیگر
بازیگر
Sairi Itô
Sairi Itô
بازیگر
بازیگر
Matsuya Onoe
Matsuya Onoe
بازیگر
بازیگر
Masaki Suda
Masaki Suda
بازیگر
بازیگر
Sairi Itô
Sairi Itô
بازیگر
بازیگر
Matsuya Onoe
Matsuya Onoe
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳