پیوند: بخور، عشق بورز و بکش

پیوند: بخور، عشق بورز و بکش
دوبله فارسی

Link: Eat, Love, Kill

۲۹۸
۹۴%
7
۲۰۲۲
|
1 Season
جنایی | معمایی | رمانتیک | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: کره جنوبی
|
سال انتشار: ۲۰۲۲
تماشا
گیهون پس از سال‌ها به شهر کودکی خود بازمی‌گردد تا رستورانی را افتتاح کند، همان جایی که خواهر دوقلوی او دو دهه پیش ناپدید شده بود. داستان در زمانی روی می‌دهد که گیهون شروع به تجربه حالات عاطفی شدید و ناگهانی می‌کند، که بزودی متوجه می‌شود این احساسات با داهیون، که صاحب رستورانی در نزدیکی اوست، پیوند خورده‌اند. این پیوند عجیب و غریب، داهیون و گیهون را در مسیر کشف حقایقی درباره گذشته و حل معماهای شخصی‌شان قرار می‌دهد. در این میان، ماجراهای این سریال پر از تنش‌های عاطفی، رمز و راز و عشق است که به تدریج روابط بین شخصیت‌ها و تأثیر گذشته بر آینده آن‌ها را نمایان می‌سازد. این سریال برای دوستداران داستان‌های عاشقانه‌ای که با المان‌های معمایی و فانتزی آمیخته شده‌اند، یک انتخاب جذاب است. اگر از تماشای سریال‌های جنایی لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای سریال زندگی خصوصی را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۲۹۸
۹۴%
7
سریال Link: Eat, Love, Kill محصول کشور کره جنوبی میباشد و در ژانر جنایی, معمایی, رمانتیک در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است. درسریال پیوند: بخور، عشق بورز و بکش بازیگرانی چون Yeo Jin-gu, Moon Ga-young, Kim Ji-yeong, Shin Jae Hwi و... به ایفای نقش پرداخته اند.

گیهون پس از سال‌ها به شهر کودکی خود بازمی‌گردد تا رستورانی را افتتاح کند، همان جایی که خواهر دوقلوی او دو دهه پیش ناپدید شده بود. داستان در زمانی روی می‌دهد که گیهون شروع به تجربه حالات عاطفی شدید و ناگهانی می‌کند، که بزودی متوجه می‌شود این احساسات با داهیون، که صاحب رستورانی در نزدیکی اوست، پیوند خورده‌اند. این پیوند عجیب و غریب، داهیون و گیهون را در مسیر کشف حقایقی درباره گذشته و حل معماهای شخصی‌شان قرار می‌دهد. در این میان، ماجراهای این سریال پر از تنش‌های عاطفی، رمز و راز و عشق است که به تدریج روابط بین شخصیت‌ها و تأثیر گذشته بر آینده آن‌ها را نمایان می‌سازد. این سریال برای دوستداران داستان‌های عاشقانه‌ای که با المان‌های معمایی و فانتزی آمیخته شده‌اند، یک انتخاب جذاب است.

اگر از تماشای سریال‌های جنایی لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای سریال زندگی خصوصی را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Yeo Jin-gu
Yeo Jin-gu
بازیگر
بازیگر
Moon Ga-young
Moon Ga-young
بازیگر
بازیگر
Kim Ji-yeong
Kim Ji-yeong
بازیگر
بازیگر
Shin Jae Hwi
Shin Jae Hwi
بازیگر
بازیگر
Yeo Jin-gu
Yeo Jin-gu
بازیگر
بازیگر
Moon Ga-young
Moon Ga-young
بازیگر
بازیگر
Kim Ji-yeong
Kim Ji-yeong
بازیگر
بازیگر
Shin Jae Hwi
Shin Jae Hwi
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳