اوگی و سوسک ها: نسل بعد

اوگی و سوسک ها: نسل بعد

Oggy and the Cockroaches: Next Generation

۱۰۶
۹۲%
5
۲۰۲۲
|
1 Season
رده‌بندی سنی :
|
کشور سازنده: فرانسه
|
سال انتشار: ۲۰۲۲
تماشا
در این مجموعه می بینیم که اوگی در حال پذیرایی از یک مهمان برای تعطیلات است: پیا، یک فیل 7 ساله، که دختر دوستان هندی او هستند. فیل مهربان، خوش شانس و پر انرژی، زندگی روزمره اوگی را کاملاً از مسیر خود خارج می کند و گربه آبی یاد می گیرد که چگونه یک والد جانشین باشد. این یک رویا برای سوسک هایی است که پیا را راهی جدید برای بدبخت کردن زندگی اوگی می دانند. در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: به گربه باحال اوگی و فیل بازیگوش پیا بپیوندید تا با سه سوسکی که آماده اند همه سرگرمی ها را از بین ببرند و به ماجراجویی های دیوانه و دلچسب بروند.
...
۱۰۶
۹۲%
5
سریال Oggy and the Cockroaches: Next Generation محصول کشور فرانسه میباشد و در ژانر پویا نمایی, ماجراجویی, کمدی در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است.

انیمیشن اوگی و سوسک ها: نسل بعد Oggy and the Cockroaches: Next Generation 2022 محصول کشور فرانسه یک مجموعه ی کمدی و ماجراجویانه به کارگردانی خلیل بن نعمان است. انیمیشن اوگی و سوسک ها: نسل بعد محصول مشترک سه کمپانی Netflix Animation, Nickelodeon Animation Studios, Powerhouse Animation Studios و با نام فرانسوی Oggy e as Baratas Tontas: E Piya به معنی «اوگی و سوسک های سرگیجه: و پیا» در 28 جولای 2022 منتشر شد. اوگی و سوسک ها این انیمیشن صامت و بدون دیالوگ است.

در این مجموعه می بینیم که اوگی در حال پذیرایی از یک مهمان برای تعطیلات است: پیا، یک فیل 7 ساله، دختر دوستان هندی او. فیل مهربان، خوش شانس و پر انرژی، زندگی روزمره اوگی را کاملاً از مسیر خود خارج می کند و گربه آبی یاد می گیرد که چگونه یک والد جانشین باشد. این یک رویا برای سوسک هایی است که پیا را راهی جدید برای بدبخت کردن زندگی اوگی می دانند.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: به گربه باحال اوگی و فیل بازیگوش پیا بپیوندید تا با سه سوسکی که آماده اند همه سرگرمی ها را از بین ببرند و به ماجراجویی های دیوانه و دلچسب بروند.

عوامل فیلم
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳