کی طرف توئه

کی طرف توئه

Who's by Your Side

۳۷
۷۸%
7
۲۰۲۱
|
1 Season
ترسناک | معمایی | هیجان انگیز | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
|
کشور سازنده: تایوان
|
سال انتشار: ۲۰۲۱
تماشا
سریال کی طرف توئه 2021 Who's by Your Side محصول کشور تایوان در 3 سپتامبر 2021 در تایوان منتشر شد. این فیلم که با نام «چه کسی کنار تو است» نیز شناخته می شود به کارگردانی پیتر هو ساخته شده است و بازیگرانی چون جانین چون-نینگ چانگ، قیصر چوانگ و ویویان هسو در آن نقش آفرینی می کنند. این سریال که ژانر ترسناک، معمایی و هیجان انگیز دارد خیر و شر سرشت انسان ها را کاوش می کند و به مشکلات زنان و مردان در زندگی مشترک می پردازد. داستان سریال کی طرف توئه با یک زوج متاهل شروع می شود. یکی از آن ها عقیده دارد که زن و شوهر به خاطر پیوند عشق با هم ازدواج می کنند، اما در واقعیت عشق برای جبران اختلاف های آن ها کافی نیست. نبود صداقت و ارتباط موثر در بلندمدت به تدریج سبب ایجاد بحران می شود و خودش را در اشکال گوناگون نشان می دهد.
...
۳۷
۷۸%
7
سریال Who's by Your Side محصول کشور تایوان میباشد و در ژانر ترسناک, معمایی, هیجان انگیز در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. درسریال کی طرف توئه بازیگرانی چون Vivian Hsu, Janine Chun-Ning Chang, Kaiser Chuang و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال کی طرف توئه 2021  Who's by Your Side محصول کشور تایوان در 3 سپتامبر 2021 در تایوان منتشر شد. این فیلم که با نام «چه کسی کنار تو است» نیز شناخته می شود به کارگردانی پیتر هو ساخته شده است و بازیگرانی چون جانین چون-نینگ چانگ، قیصر چوانگ و ویویان هسو در آن نقش آفرینی می کنند. این سریال که ژانر ترسناک، معمایی و هیجان انگیز دارد خیر و شر سرشت انسان ها را کاوش می کند و به مشکلات زنان و مردان در زندگی مشترک می پردازد. داستان سریال کی طرف توئه با یک زوج متاهل شروع می شود. یکی از آن ها عقیده دارد که زن و شوهر به خاطر پیوند عشق با هم ازدواج می کنند، اما در واقعیت عشق برای جبران اختلاف های آن ها کافی نیست. نبود صداقت و ارتباط موثر در بلندمدت به تدریج سبب ایجاد بحران می شود و خودش را در اشکال گوناگون نشان می دهد.

عوامل فیلم
Vivian Hsu
Vivian Hsu
بازیگر
بازیگر
Janine Chun-Ning Chang
Janine Chun-Ning Chang
بازیگر
بازیگر
Kaiser Chuang
Kaiser Chuang
بازیگر
بازیگر
Vivian Hsu
Vivian Hsu
بازیگر
بازیگر
Janine Chun-Ning Chang
Janine Chun-Ning Chang
بازیگر
بازیگر
Kaiser Chuang
Kaiser Chuang
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳