ساخته شده در آبیس

ساخته شده در آبیس

Made in Abyss

۱۴۰
۹۴%
8
۲۰۱۷
|
1 Season
پویا نمایی | اکشن | ماجراجویانه | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: ژاپن
|
سال انتشار: ۲۰۱۷
تماشا
دانلود انیمه ساخته شده در آبیس Made in Abyss 2017 محصول استودیو Kinema Citrus کشور ژاپن است. این انیمه بر اساس فیلمنامه ای از هیدیوکی کوراتا و کیگو کویاناگی و به کارگردانی ماسایوکی کوجیما در ژانر اکشن و ماجراجویانه ساخته شده است. انیمه ساخته شده در آبیس که نام دیگر آن «اسرار تاریک اعماق زمین» است نامزد بهترین انیمه و برنامه تلویزیونی در جشنواره های بین المللی شده است و در 24 فوریه 2018 در جوایز انیمه کرانچی رول برنده ی بهترین انیمه سال و بالاترین امتیاز شد. ابیس نام پرتگاهی عظیم است که تا اعماق زمین کشیده شده و پر است از موجوداتی عجیب و رازآلود و یادگارانی از گذشته‌های بسیار دور. انیمه ساخته شده در آبیس در مورد دختر یتیمی به نام ریکو است که در یتیم‌خانه «بلچر» با یتیم‌های دیگری زندگی می‌کند. ریکو در دسته‌ی بی‌تجربه‌ترین‌ غارنوردان، یعنی سوت قرمزها قرار می‌گیرد. او دختر یکی از معروف‌ترین سوت سفیدها (بالاترین رده) یعنی لیزا است. ریکو که دختری بازیگوش و ماجراجو است، آرزو دارد همانند مادرش به اعماق ابیس سفر کند. مادر ریکو ده سال پیش در ابیس مفقود شده است و ریکو قصد دارد در پی یافتن مادرش تمام خطرات مسیر را به جان خریده و به اعماق ابیس سفر کند.
...
۱۴۰
۹۴%
8
سریال Made in Abyss محصول کشور ژاپن میباشد و در ژانر پویا نمایی, اکشن, ماجراجویانه در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. درسریال ساخته شده در آبیس بازیگرانی چون Mariya Ise, Luci Christian, Miyu Tomita و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود انیمه ساخته شده در آبیس Made in Abyss 2017 محصول استودیو Kinema Citrus کشور ژاپن است. این انیمه بر اساس فیلمنامه ای از هیدیوکی کوراتا و کیگو کویاناگی و به کارگردانی ماسایوکی کوجیما در ژانر اکشن و ماجراجویانه ساخته شده است. انیمه ساخته شده در آبیس که نام دیگر آن «اسرار تاریک اعماق زمین» است نامزد بهترین انیمه و برنامه تلویزیونی در جشنواره های بین المللی شده است و در 24 فوریه 2018 در جوایز انیمه کرانچی رول برنده ی بهترین انیمه سال و بالاترین امتیاز شد.
ابیس نام پرتگاهی عظیم است که تا اعماق زمین کشیده شده و پر است از موجوداتی عجیب و رازآلود و یادگارانی از گذشته‌های بسیار دور. انیمه ساخته شده در آبیس در مورد دختر یتیمی به نام ریکو است که در یتیم‌خانه «بلچر» با یتیم‌های دیگری زندگی می‌کند. ریکو در دسته‌ی بی‌تجربه‌ترین‌ غارنوردان، یعنی سوت قرمزها قرار می‌گیرد. او دختر یکی از معروف‌ترین سوت سفیدها (بالاترین رده) یعنی لیزا است. ریکو که دختری بازیگوش و ماجراجو است، آرزو دارد همانند مادرش به اعماق ابیس سفر کند. مادر ریکو ده سال پیش در ابیس مفقود شده است و ریکو قصد دارد در پی یافتن مادرش تمام خطرات مسیر را به جان خریده و به اعماق ابیس سفر کند.

عوامل فیلم
Mariya Ise
Mariya Ise
بازیگر
بازیگر
Luci Christian
Luci Christian
بازیگر
بازیگر
Miyu Tomita
Miyu Tomita
بازیگر
بازیگر
Mariya Ise
Mariya Ise
بازیگر
بازیگر
Luci Christian
Luci Christian
بازیگر
بازیگر
Miyu Tomita
Miyu Tomita
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳