ناشناخته ها

ناشناخته ها

The UnXplained

۶۴
۹۵%
7
۲۰۱۹
|
1 Season
Documentary | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: آمریکا
|
سال انتشار: ۲۰۱۹
تماشا
دانلود مستند ناشناخته ها The UnXplained 2019 محصول کشور آمریکا به کارگردانی ویلیام شاتنر توسط کمپانی Prometheus Entertainment تولید و منتشر شده است. نویسندگان آن کوین برنز، مایکل بیرن و لیز الکینگتون هستند، و افرادی چون ویلیام شاتنر، میچیو کاکو، جاناتان یانگ، توک تامپسون، مایکل دنین، دیوید وایتهد، تراویس تیلور و اندرو کالینز در آن حضور دارند. مستند ناشناخته ها اولین بار از تاریخ 19 جولای سال 2019 میلادی تا 24 ژوئن سال 2022 در4 فصل از شبکه History Channel در کشور آمریکا پخش شد سپس درانگلستان، کانادا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد. این مستند با نظرات مثبت و استقبال گسترده از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد. نحوه تدوین و تولید، مضامین مطرح شده، نویسندگی و همچنین نحوه کارگردانی آن مورد تحسین بسیار قرار گرفت. مستند ناشناخته ها حقایق نهفته در شگفت‌انگیزترین، عجیب‌ترین و غیرقابل توضیح‌ترین رازهای جهان را مورد بررسی قرار داده است. در این میان وی لیام شاتنر، از موضوعات، وقایع و پدیده‌های اسرارآمیزی پرده برمی‌دارد که سال‌هاست ناشناخته باقی مانده و…
...
۶۴
۹۵%
7
سریال The UnXplained محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر Documentary در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است. درسریال ناشناخته ها بازیگرانی چون William Shatner, Michio Kaku, Jonathan Young و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود مستند ناشناخته ها The UnXplained 2019 محصول کشور آمریکا به کارگردانی ویلیام شاتنر توسط کمپانی Prometheus Entertainment تولید و منتشر شده است. نویسندگان آن کوین برنز، مایکل بیرن و لیز الکینگتون هستند، و افرادی چون ویلیام شاتنر، میچیو کاکو، جاناتان یانگ، توک تامپسون، مایکل دنین، دیوید وایتهد، تراویس تیلور و اندرو کالینز در آن حضور دارند. مستند ناشناخته ها اولین بار از تاریخ 19 جولای سال 2019 میلادی تا 24 ژوئن سال 2022  در4 فصل از شبکه History Channel در کشور آمریکا پخش شد سپس درانگلستان، کانادا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد. این مستند با نظرات مثبت و استقبال گسترده از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد. نحوه تدوین و تولید، مضامین مطرح شده، نویسندگی و همچنین نحوه کارگردانی آن مورد تحسین بسیار قرار گرفت. 
مستند ناشناخته ها حقایق نهفته در شگفت‌انگیزترین، عجیب‌ترین و غیرقابل توضیح‌ترین رازهای جهان را مورد بررسی قرار داده است. در این میان وی لیام شاتنر، از موضوعات، وقایع و پدیده‌های اسرارآمیزی پرده برمی‌دارد که سال‌هاست ناشناخته باقی مانده و…

عوامل فیلم
William Shatner
William Shatner
بازیگر
بازیگر
Michio Kaku
Michio Kaku
بازیگر
بازیگر
Jonathan Young
Jonathan Young
بازیگر
بازیگر
William Shatner
William Shatner
بازیگر
بازیگر
Michio Kaku
Michio Kaku
بازیگر
بازیگر
Jonathan Young
Jonathan Young
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳