بی کران

بی کران

Boundless

۷۵
۹۶%
6
۲۰۲۲
|
1 Season
ماجراجویی | درام | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: اسپانیا
|
سال انتشار: ۲۰۲۲
تماشا
دانلود سریال بی کران Boundless 2022 یک مینی سریال اسپانیایی است. نام اسپانیایی آن نیز Sin límites است. کارگردانی این مینی سریال 6 قسمتی توسط میگل منندز دزوبیلاگا و با نقش آفرینی آلوارو مورته، رودریگو سانتورو و نیکولو سنی انجام شده است. آلوارو مورته بازیگر نقش پروفسور در سریال پرطرفدار خانه کاغذی است که با بازی در این سریال به شهرت جهانی رسید. اکنون آلوارو مورته در نقش الکانو در سریال بی کران هنرنمایی می کند. این مینی سریال تاریخی که ژانر ماجراجویی و درام دارد در جمهوری دومینیکن فیلمبرداری شده است و در ژوئن 2022 در پلتفرم آمازون پرایم منتشر شده است. سریال بی کران در پانصد سال پیش روایت شده و سفر حماسی خوان سباستین الکانو و فردیناند ماژلان از اسپانیا به سراسر جهان را به تصویر کشیده است که…
...
۷۵
۹۶%
6
سریال Boundless محصول کشور اسپانیا میباشد و در ژانر ماجراجویی, درام در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است. درسریال بی کران بازیگرانی چون Rodrigo Santoro, Álvaro Morte و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود سریال بی کران  Boundless 2022 یک مینی سریال اسپانیایی است. نام اسپانیایی آن نیز Sin límites است. کارگردانی این مینی سریال 6 قسمتی توسط میگل منندز دزوبیلاگا و با نقش آفرینی آلوارو مورته، رودریگو سانتورو و نیکولو سنی انجام شده است. آلوارو مورته بازیگر نقش پروفسور در سریال پرطرفدار خانه کاغذی است که با بازی در این سریال به شهرت جهانی رسید. اکنون آلوارو مورته در نقش الکانو در سریال بی کران هنرنمایی می کند.
این مینی سریال تاریخی که ژانر ماجراجویی و درام دارد در جمهوری دومینیکن فیلمبرداری شده است و در ژوئن 2022 در پلتفرم آمازون پرایم منتشر شده است.
سریال بی کران در پانصد سال پیش روایت شده و سفر حماسی خوان سباستین الکانو و فردیناند ماژلان از اسپانیا به سراسر جهان را به تصویر کشیده است که…

عوامل فیلم
Rodrigo Santoro
Rodrigo Santoro
بازیگر
بازیگر
Álvaro Morte
Álvaro Morte
بازیگر
بازیگر
Rodrigo Santoro
Rodrigo Santoro
بازیگر
بازیگر
Álvaro Morte
Álvaro Morte
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳