بازی توموداچی

بازی توموداچی

Tomodachi Game

۲۴۴
۹۳%
7
۲۰۲۲
|
1 Season
معمایی | هیجان انگیز | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: ژاپن
|
سال انتشار: ۲۰۲۲
تماشا
یوئچی کاتاگیری کل زندگیش رو با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم کرده، اما به لطف دوستان نزدیکی که دارد، یاد گرفته که راضی و مثبت باشد. به خاطر قولی که به آنها داده، پول کافی جمع می‌کند تا در اردوی مدرسه به آنها ملحق شود. اما پول‌های جمع‌شده، به طرز عجیبی ناپدید می شود و ...
...
۲۴۴
۹۳%
7
سریال Tomodachi Game محصول کشور ژاپن میباشد و در ژانر معمایی, هیجان انگیز در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است.

می بینیم یوئیچی کاتاگیری در تمام زندگی خود با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده است اما به لطف حلقه دوستان نزدیک خود یاد گرفته است که راضی و مثبت اندیش بماند. یوویچی برای عمل به قولی که به آنها داده بود، آنقدر پول پس انداز می کند تا در سفر مدرسه به آنها ملحق شود. اما هنگامی که پول جمع آوری شده به طور مرموزی گم می شود، سوء ظن به دو تن از دوستان یوویچی می رسد: Shiho Sawaragi و Makoto Shibe که مسئول جمع آوری پرداخت ها بودند. اگرچه شیهو و ماکوتو بی گناه هستند، اما مسئولیت شکست در محافظت از پول را زمانی که هیچ کس دیگری جلو نمی آید، بر عهده می گیرند. چند روز بعد، یوویچی و دوستانش نامه های مرموزی دریافت می کنند که هر یک از آنها را فریب می دهد تا با هم ملاقات کنند. به محض ورود، آنها در کمین قرار می گیرند و بیهوش می شوند. آنها در یک اتاق مرموز در حضور "مانابوکون"، شخصیتی از یک برنامه جنجالی کودکان که پخش آن به دلیل محتوای مخرب آن متوقف شد، از خواب بیدار می شوند. او به گروه اطلاع می دهد که یکی از آنها به طور غیرمستقیم آنها را برای تسویه بدهی بزرگ دور هم جمع کرده است. آنها باید یک "بازی دوستی" انجام دهند: یک سری بازی که استحکام پیوند و اعتماد آنها را به یکدیگر آزمایش می کند. از آنجایی که ایمان گروه به دلیل افزایش تعداد اسرار و خیانت ها متزلزل می شود، یوویچی باید بفهمد که به کدام یک از "دوستان" خود می تواند واقعاً اعتماد کند و در نهایت هویت خائن را کشف کند.

عوامل فیلم
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳