آخرین احضار کننده

آخرین احضار کننده
دوبله فارسی

The Last Summoner

۱۳۴۲
۹۵%
7
۲۰۲۲
|
1 Season
اکشن | ماجراجویانه | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: چین
|
سال انتشار: ۲۰۲۲
تماشا
داستان انیمه سریالی "آخرین احضار کننده" در مورد برخورد یک آشپز جوان و با استعداد با دختری گرسنه است که در آشپزخانه او ظاهر می‌شود، این برخورد زندگی عادی او را برای همیشه تغییر می‌دهد. "دورا"، یک روح احضار شده و یک الهه واقعاً زیبا، اکنون این آشپز را استاد می‌نامد. اما پسر آشپز علاقه‌ای به این موضوع ندارد و تمام سعیش را می‌کند تا از چهره شبح وار دور شود. اما زمانی که او به طور تصادفی این احضار را انجام می‌دهد، دیگر راه برگشتی برایش وجود ندارد…. اگر از تماشای انیمه‌های سریالی اکشن لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای سریال هشتاد و شش را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۱۳۴۲
۹۵%
7
سریال The Last Summoner محصول کشور چین میباشد و در ژانر اکشن, ماجراجویانه در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است.

داستان انیمه سریالی "آخرین احضار کننده" در مورد برخورد یک آشپز جوان و با استعداد با دختری گرسنه است که در آشپزخانه او ظاهر می‌شود، این برخورد زندگی عادی او را برای همیشه تغییر می‌دهد. "دورا"، یک روح احضار شده و یک الهه واقعاً زیبا، اکنون این آشپز را استاد می‌نامد. اما پسر آشپز علاقه‌ای به این موضوع ندارد و تمام سعیش را می‌کند تا از چهره شبح وار دور شود. اما زمانی که او به طور تصادفی این احضار را انجام می‌دهد، دیگر راه برگشتی برایش وجود ندارد….

اگر از تماشای انیمه‌های سریالی اکشن لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای سریال هشتاد و شش را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳