انتقام جویان توکیو

انتقام جویان توکیو
دوبله فارسی

Tokyo Revengers

۱۹۶۷
۹۶%
8
۲۰۲۱
|
3 Season
پویا نمایی | اکشن | جنایی | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: ژاپن
|
سال انتشار: ۲۰۲۱
تماشا
انیمه Tokyo Revengers داستان تاکمیچی هاناگاکی، یک مرد جوان که زندگی ناموفقی دارد را دنبال می‌کند. تاکمیچی متوجه می‌شود که تنها دوست او در دوران دبیرستان توسط یک گروه خلافکار کشته شده است. او طی یک سری اتفاقات او به دوازده سال قبل در زمان سفر می‌کند تا دوستش را نجات دهد. تاکمیچی تصمیم می‌گیرد تا گذشته خود را تغییر دهد. او به جمع یک گروه خلافکاری به نام تومون پیوسته و تلاش می‌کند تا تغییراتی در زندگی و دستاوردهایش ایجاد کند. این سریال از عناصر علمی تخیلی و مبارزات جذاب، دارای داستانی پیچیده در مورد سفر به زمان، دوستی و انتقام است و با تعهد به تغییر سرنوشت به تماشاگران خود پیوند میخورد. اگر از تماشای انیمه‌های اکشن لذت می‌برید، تماشای انیمه ظهور قهرمان سپر را از دست ندهید.
...
۱۹۶۷
۹۶%
8
سریال Tokyo Revengers محصول کشور ژاپن میباشد و در ژانر پویا نمایی, اکشن, جنایی در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. درسریال انتقام جویان توکیو بازیگرانی چون Griffin Puatu, Darren O'Hare, Tatsuhisa Suzuki و... به ایفای نقش پرداخته اند.

انیمه Tokyo Revengers داستان تاکمیچی هاناگاکی، یک مرد جوان که زندگی ناموفقی دارد را دنبال می‌کند. تاکمیچی متوجه می‌شود که تنها دوست او در دوران دبیرستان توسط یک گروه خلافکار کشته شده است. او طی یک سری اتفاقات او به دوازده سال قبل در زمان سفر می‌کند تا دوستش را نجات دهد. تاکمیچی تصمیم می‌گیرد تا گذشته خود را تغییر دهد. او به جمع یک گروه خلافکاری به نام تومون پیوسته و تلاش می‌کند تا تغییراتی در زندگی و دستاوردهایش ایجاد کند. این سریال از عناصر علمی تخیلی و مبارزات جذاب، دارای داستانی پیچیده در مورد سفر به زمان، دوستی و انتقام است و با تعهد به تغییر سرنوشت به تماشاگران خود پیوند میخورد.

اگر از تماشای انیمه‌های اکشن لذت می‌برید، تماشای انیمه ظهور قهرمان سپر را از دست ندهید. 

عوامل فیلم
Griffin Puatu
Griffin Puatu
بازیگر
بازیگر
Darren O'Hare
Darren O'Hare
بازیگر
بازیگر
Tatsuhisa Suzuki
Tatsuhisa Suzuki
بازیگر
بازیگر
Griffin Puatu
Griffin Puatu
بازیگر
بازیگر
Darren O'Hare
Darren O'Hare
بازیگر
بازیگر
Tatsuhisa Suzuki
Tatsuhisa Suzuki
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳