ظهور قهرمان سپر

ظهور قهرمان سپر
دوبله فارسی

The Rising of the Shield Hero

۲۷۹۵
۹۷%
8
۲۰۱۹
|
3 Season
پویا نمایی | اکشن | ماجراجویانه | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: ژاپن
|
سال انتشار: ۲۰۱۹
تماشا
داستان انیمه سریالی "ظهور قهرمان سپر" در مورد مرد جوانی به نام نائوفومی ایواتانی است که هنگام مطالعه‌ یک کتاب فانتزی در کتابخانه، به دنیای آن کتاب احضار می‌شود. او در آن‌ دنیا با نام قهرمان سپر شناخته می‌‌شود و در کنار سه قهرمان دیگر با نام‌های قهرمان نیزه، قهرمان شمشیر و قهرمان کمان قرار می‌‌گیرد که هرکدام از دنیایی موازی با دنیای محل زندگی نائوفومی احضار شده‌‌اند. وظیفه‌ نجات دنیای این داستان در مقابل موج‌ هایی شیطانی از هیولاها‌ بر دوش آن‌ها است.. اگر از تماشای انیمه‌های اکشن لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای انیمه جاسوس x خانواده را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۲۷۹۵
۹۷%
8
سریال The Rising of the Shield Hero محصول کشور ژاپن میباشد و در ژانر پویا نمایی, اکشن, ماجراجویانه در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است. درسریال ظهور قهرمان سپر بازیگرانی چون Billy Kametz, Asami Seto, Kaito Ishikawa و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان انیمه سریالی "ظهور قهرمان سپر" در مورد مرد جوانی به نام نائوفومی ایواتانی است که هنگام مطالعه‌ یک کتاب فانتزی در کتابخانه، به دنیای آن کتاب احضار می‌شود. او در آن‌ دنیا با نام قهرمان سپر شناخته می‌‌شود و در کنار سه قهرمان دیگر با نام‌های قهرمان نیزه، قهرمان شمشیر و قهرمان کمان قرار می‌‌گیرد که هرکدام از دنیایی موازی با دنیای محل زندگی نائوفومی احضار شده‌‌اند. وظیفه‌ نجات دنیای این داستان در مقابل موج‌ هایی شیطانی از هیولاها‌ بر دوش آن‌ها است..

اگر از تماشای انیمه‌های اکشن لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای انیمه جاسوس x خانواده را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Billy Kametz
Billy Kametz
بازیگر
بازیگر
Asami Seto
Asami Seto
بازیگر
بازیگر
Kaito Ishikawa
Kaito Ishikawa
بازیگر
بازیگر
Billy Kametz
Billy Kametz
بازیگر
بازیگر
Asami Seto
Asami Seto
بازیگر
بازیگر
Kaito Ishikawa
Kaito Ishikawa
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳