تناسخ یک بیکار

تناسخ یک بیکار
دوبله فارسی

Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation

۳۵۹۲
۹۶%
8
۲۰۲۱
|
2 Season
پویا نمایی | ماجراجویی | درام | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: ژاپن
|
سال انتشار: ۲۰۲۱
تماشا
این انیمه در ژانر ماجراجویانه است و داستان زندگی مجدد یک مرد بیکار و تنها در دنیای جدیدی را به تصویر می‌کشد. پس از مرگ در زندگی اولیه‌اش، او به عنوان رودئوس گریترت، یک جادوگر با استعداد در دنیایی فانتزی بازمی‌گردد. این داستان، ماجراجویی‌ها و رشد شخصیتی رودئوس را از دوران کودکی تا بزرگسالی دنبال می‌کند. رودئوس، که از خاطرات زندگی قبلی‌اش بهره می‌برد، تلاش می‌کند تا این بار، زندگی‌ای معنادار و پربار داشته باشد. او با مهارت‌های جادویی بی‌نظیرش در این دنیای جدید، به سرعت به یک شخصیت محترم تبدیل می‌شود. رودئوس در سفرش با شخصیت‌های متفاوتی مواجه می‌شود، از جمله معلمان، دوستان و دشمنانی که هر کدام به نحوی بر توسعه شخصیتی و قدرت او تأثیر می‌گذارند. تناسخ یک بیکار علاوه بر تمرکز بر ماجراجویی‌های فانتزی، به موضوعاتی مانند پشیمانی، فرصت‌های دوباره و اهمیت تغییر و رشد فردی می‌پردازد. این انیمه با داستان‌پردازی عمیق و شخصیت‌پردازی دقیق، تماشاگران را درگیر سفری هیجان‌انگیز و عمیق می‌کند، جایی که هر انتخاب و تصمیم می‌تواند سرنوشت را به کلی تغییر دهد. اگر از تماشای این انیمه لذت بردید، تماشای انیمه اهریمن من را از دست ندهید.
...
۳۵۹۲
۹۶%
8
سریال Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation محصول کشور ژاپن میباشد و در ژانر پویا نمایی, ماجراجویی, درام در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. درسریال تناسخ یک بیکار بازیگرانی چون Tomokazu Sugita, Amber Lee Connors, Yumi Uchiyama و... به ایفای نقش پرداخته اند.

این انیمه در ژانر ماجراجویانه است و داستان زندگی مجدد یک مرد بیکار و تنها در دنیای جدیدی را به تصویر می‌کشد. پس از مرگ در زندگی اولیه‌اش، او به عنوان رودئوس گریترت، یک جادوگر با استعداد در دنیایی فانتزی بازمی‌گردد. این داستان، ماجراجویی‌ها و رشد شخصیتی رودئوس را از دوران کودکی تا بزرگسالی دنبال می‌کند. رودئوس، که از خاطرات زندگی قبلی‌اش بهره می‌برد، تلاش می‌کند تا این بار، زندگی‌ای معنادار و پربار داشته باشد. او با مهارت‌های جادویی بی‌نظیرش در این دنیای جدید، به سرعت به یک شخصیت محترم تبدیل می‌شود. رودئوس در سفرش با شخصیت‌های متفاوتی مواجه می‌شود، از جمله معلمان، دوستان و دشمنانی که هر کدام به نحوی بر توسعه شخصیتی و قدرت او تأثیر می‌گذارند.
تناسخ یک بیکار علاوه بر تمرکز بر ماجراجویی‌های فانتزی، به موضوعاتی مانند پشیمانی، فرصت‌های دوباره و اهمیت تغییر و رشد فردی می‌پردازد. این انیمه با داستان‌پردازی عمیق و شخصیت‌پردازی دقیق، تماشاگران را درگیر سفری هیجان‌انگیز و عمیق می‌کند، جایی که هر انتخاب و تصمیم می‌تواند سرنوشت را به کلی تغییر دهد.

اگر از تماشای این انیمه لذت بردید، تماشای انیمه اهریمن من را از دست ندهید. 

عوامل فیلم
Tomokazu Sugita
Tomokazu Sugita
بازیگر
بازیگر
Amber Lee Connors
Amber Lee Connors
بازیگر
بازیگر
Yumi Uchiyama
Yumi Uchiyama
بازیگر
بازیگر
Tomokazu Sugita
Tomokazu Sugita
بازیگر
بازیگر
Amber Lee Connors
Amber Lee Connors
بازیگر
بازیگر
Yumi Uchiyama
Yumi Uchiyama
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳