روز مردگان

روز مردگان

Day of the Dead

۱۶۷
۸۸%
4
۲۰۲۱
|
1 Season
اکشن | درام | ترسناک | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: کانادا
|
سال انتشار: ۲۰۲۱
تماشا
داستان این سریال در شهری کوچک روایت می شود و زندگی شش نفری را به تصویر می کشد که هر کدام از آنها مشغول زندگی خود هستند. اما در یک روز معمولی، اتفاقی غیرمنتظره رخ می دهد و مرده ها بر می خیزند. هم اکنون این شش نفر باید برای نجات جان خود کاری کنند. در ادامه داستان، تلاش‌ها، تنش‌ها و رویدادهای ناگوار در مسیر این شش نفر راه خود را پیچیده می‌کنند. آنها باید با اختلافات داخلی، اشکالات خود و دیگران، و مواجهه با وحشت و ترس از مرگ و نابودی مقابله کنند. آیا آنها قادر به بقا و تحمل این دنیای ترسناک و مرگبار خواهند بود؟ این ادامه داستان به نحوه‌ی پیشروی و سرنوشت این شخصیت‌ها پرداخته و رازهای جدیدی از دنیای "Day of the Dead" آشکار می‌کند.
...
۱۶۷
۸۸%
4
سریال Day of the Dead محصول کشور کانادا میباشد و در ژانر اکشن, درام, ترسناک در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است.

داستان این سریال در شهری کوچک روایت می شود و زندگی شش نفری را به تصویر می کشد که هر کدام از آنها مشغول زندگی خود هستند. اما در یک روز معمولی، اتفاقی غیرمنتظره رخ می دهد و مرده ها بر می خیزند. هم اکنون این شش نفر باید برای نجات جان خود کاری کنند.

در ادامه داستان، تلاش‌ها، تنش‌ها و رویدادهای ناگوار در مسیر این شش نفر راه خود را پیچیده می‌کنند. آنها باید با اختلافات داخلی، اشکالات خود و دیگران، و مواجهه با وحشت و ترس از مرگ و نابودی مقابله کنند. آیا آنها قادر به بقا و تحمل این دنیای ترسناک و مرگبار خواهند بود؟ این ادامه داستان به نحوه‌ی پیشروی و سرنوشت این شخصیت‌ها پرداخته و رازهای جدیدی از دنیای "Day of the Dead" آشکار می‌کند.

عوامل فیلم
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳