قاضی شیطان

قاضی شیطان

The Devil Judge

۲۴۵
۹۸%
8
۲۰۲۱
|
1 Season
جنایی | درام | معمایی | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: کره جنوبی
|
سال انتشار: ۲۰۲۱
تماشا
کانگ یو هان قاضی دادگاه ملقب به قاضی شیطان است او بدنبال مجازات کردن افراد فاسد هست اما شخصیتی مرموز دارد آیا او قهرمان مردم است یا ماسکی دروغین بر چهره خود زده...جونگ سون آه بزرگترین رقیب کانگ یو هان و مدیر اجراییِ بنیاد CSR (مسئولیت اجتماعی شرکت ) با استفاده از قدرتش می تواند مردم را کنترل کند. کیم گا اون در کودکی والدین خود را ازدست داده و با سختی و تلاش های فراوانی اکنون یک قاضی شده اما هنگام مشاهده اقدامات كانگ یو هان ، به هرج و مرج كشیده می شود. یون سوو هیون از کودکی با کیم گا اون دوست بوده و اکنون کارآگاه پلیس است . او به دنبالِ فهمیدن رازهای مخفی زندگی کانگ یوهان است .
...
۲۴۵
۹۸%
8
سریال The Devil Judge محصول کشور کره جنوبی میباشد و در ژانر جنایی, درام, معمایی در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. درسریال قاضی شیطان بازیگرانی چون Min-Jung Kim, Seong Ji, Jin-young Park و... به ایفای نقش پرداخته اند.

کانگ یو هان قاضی دادگاه ملقب به قاضی شیطان است او بدنبال مجازات کردن افراد فاسد هست اما شخصیتی مرموز دارد آیا او قهرمان مردم است یا ماسکی دروغین بر چهره خود زده...جونگ سون آه بزرگترین رقیب کانگ یو هان و مدیر اجراییِ بنیاد CSR (مسئولیت اجتماعی شرکت ) با استفاده از قدرتش می تواند مردم را کنترل کند. کیم گا اون در کودکی والدین خود را ازدست داده و با سختی و تلاش های فراوانی اکنون یک قاضی شده اما هنگام مشاهده اقدامات کانگ یو هان ، به هرج و مرج کشیده می شود. یون سوو هیون از کودکی با کیم گا اون دوست بوده و اکنون کارآگاه پلیس است . او به دنبالِ فهمیدن رازهای مخفی زندگی کانگ یوهان است .

عوامل فیلم
Min-Jung Kim
Min-Jung Kim
بازیگر
بازیگر
Seong Ji
Seong Ji
بازیگر
بازیگر
Jin-young Park
Jin-young Park
بازیگر
بازیگر
Min-Jung Kim
Min-Jung Kim
بازیگر
بازیگر
Seong Ji
Seong Ji
بازیگر
بازیگر
Jin-young Park
Jin-young Park
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۲