سرزمین مادری: قلعه سالم

سرزمین مادری: قلعه سالم

Motherland: Fort Salem

۱۴۹
۹۵%
7
۲۰۲۰
|
2 Season
درام | فانتزی | علمی تخیلی | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: آمریکا، کانادا
|
سال انتشار: ۲۰۲۰
تماشا
Motherland: Fort Salem یک سریال خیال‌انگیز و مهیج است که در جهانی متفاوت اتفاق می‌افتد، جایی که جادوگران در صدر نظام ایالات متحده قرار دارند. داستان این سریال حول سه جادوگر جوان به نام‌های ریل، تالی و ابیگیل می‌چرخد که در آکادمی نظامی فورت سیلم تحصیل می‌کنند. این آکادمی مکانی است برای آموزش جادوگران جوان به منظور مبارزه با تروریسم و حفظ امنیت ملی. در طول سریال، این سه شخصیت با چالش‌های شخصی و اخلاقی روبرو می‌شوند، در حالی که با نیروهای ماوراءطبیعی و دشمنان خطرناک مواجهه می‌کنند. هر کدام از این شخصیت‌ها دارای پیچیدگی‌ها و گذشته‌های مختلفی هستند که به طور مداوم بر تصمیمات و رشد آنها تأثیر می‌گذارد . این سریال به موضوعاتی چون قدرت، دوستی، خیانت، و هویت پرداخته و سفر شخصیت‌ها برای پذیرش قدرت و مسئولیت‌های خود را نشان می‌دهد. این سریال با ایجاد ترکیبی از جادو، تاریخ تخیلی و درام، داستانی جذاب و منحصر به فرد ارائه می‌دهد. ​​​​​​​اگر از تماشا این سریال لذت بردید، تماشای سریال کاتلا را از دست ندهید.
...
۱۴۹
۹۵%
7
سریال Motherland: Fort Salem محصول کشور آمریکا - کانادا میباشد و در ژانر درام, فانتزی, علمی تخیلی در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. درسریال سرزمین مادری: قلعه سالم بازیگرانی چون Taylor Hickson, Amalia Holm, Demetria McKinney و... به ایفای نقش پرداخته اند.

 Motherland: Fort Salem یک سریال خیال‌انگیز و مهیج است که در جهانی متفاوت اتفاق می‌افتد، جایی که جادوگران در صدر نظام ایالات متحده قرار دارند. داستان این سریال حول سه جادوگر جوان به نام‌های ریل، تالی و ابیگیل می‌چرخد که در آکادمی نظامی فورت سیلم تحصیل می‌کنند. این آکادمی مکانی است برای آموزش جادوگران جوان به منظور مبارزه با تروریسم و حفظ امنیت ملی.
در طول سریال، این سه شخصیت با چالش‌های شخصی و اخلاقی روبرو می‌شوند، در حالی که با نیروهای ماوراءطبیعی و دشمنان خطرناک مواجهه می‌کنند. هر کدام از این شخصیت‌ها دارای پیچیدگی‌ها و گذشته‌های مختلفی هستند که به طور مداوم بر تصمیمات و رشد آنها تأثیر می‌گذارد .
این سریال به موضوعاتی چون قدرت، دوستی، خیانت، و هویت پرداخته و سفر شخصیت‌ها برای پذیرش قدرت و مسئولیت‌های خود را نشان می‌دهد. این سریال با ایجاد ترکیبی از جادو، تاریخ تخیلی و درام، داستانی جذاب و منحصر به فرد ارائه می‌دهد.

اگر از تماشای این سریال لذت بردید، تماشای سریال کاتلا را از دست ندهید. 

عوامل فیلم
Eliot Laurence
Eliot Laurence
نویسنده
نویسنده
Taylor Hickson
Taylor Hickson
بازیگر
بازیگر
Amalia Holm
Amalia Holm
بازیگر
بازیگر
Demetria McKinney
Demetria McKinney
بازیگر
بازیگر
Eliot Laurence
Eliot Laurence
نویسنده
نویسنده
Taylor Hickson
Taylor Hickson
بازیگر
بازیگر
Amalia Holm
Amalia Holm
بازیگر
بازیگر
Demetria McKinney
Demetria McKinney
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳