روزی روزگاری در چوکوروا

روزی روزگاری در چوکوروا

Bir Zamanlar Çukurova

۶۵۱
۸۶%
5
۲۰۱۸
|
1 Season
درام | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: ترکیه
|
سال انتشار: ۲۰۱۸
تماشا
سریال ترکی Bir Zamanlar Çukurova (روزگاری در چوکوروا)، یک درام عاشقانه و تاریخی است که در دهه 1970 میلادی در منطقه چوکوروا در جنوب ترکیه روایت می‌شود. داستان این سریال حول محور زندگی دو عاشق، زولیخا و ییلماز، می‌چرخد که به دلیل یک اتفاق ناگوار مجبور می‌شوند از استانبول فرار کرده و در چوکوروا پنهان شوند. این دو با هویت‌های جدید و زندگی تازه‌ای در میان اهالی این منطقه آغاز به زندگی می‌کنند، اما گذشته‌شان به سادگی رهایشان نمی‌کند. در قلب داستان، مبارزه زولیخا و ییلماز برای حفظ عشق و امیدشان در برابر موانع و چالش‌هایی است که گذشته و جامعه محافظه‌کار اطرافشان بر سر راهشان قرار می‌دهد. به موازات داستان عشق این دو، سریال به تصویر کشیدن داستان‌های فرعی دیگری نیز می‌پردازد که به زندگی ساکنان چوکوروا و تاثیر تغییرات اجتماعی و اقتصادی بر زندگی آنها اختصاص دارد. روزی روزگاری در چوکوروا با استفاده از پس‌زمینه‌ای تاریخی، به بررسی موضوعاتی همچون عدالت اجتماعی، قدرت، طبقه اجتماعی، و خیانت می‌پردازد. با تصاویری خیره‌کننده از مناظر طبیعی و مزارع حاصلخیز چوکوروا، سریال یک تجربه بصری غنی را ارائه می‌دهد و به خوبی توانسته است تاریخ، فرهنگ و سنت‌های منطقه را به تصویر بکشد. گپ فیلم تماشای سریال گامبی ملکه را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۶۵۱
۸۶%
5
سریال Bir Zamanlar Çukurova محصول کشور ترکیه میباشد و در ژانر درام در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است.

سریال ترکی Bir Zamanlar Çukurova (روزگاری در چوکوروا)، یک درام عاشقانه و تاریخی است که در دهه 1970 میلادی در منطقه چوکوروا در جنوب ترکیه روایت می‌شود. داستان این سریال حول محور زندگی دو عاشق، زولیخا و ییلماز، می‌چرخد که به دلیل یک اتفاق ناگوار مجبور می‌شوند از استانبول فرار کرده و در چوکوروا پنهان شوند. این دو با هویت‌های جدید و زندگی تازه‌ای در میان اهالی این منطقه آغاز به زندگی می‌کنند، اما گذشته‌شان به سادگی رهایشان نمی‌کند.
در قلب داستان، مبارزه زولیخا و ییلماز برای حفظ عشق و امیدشان در برابر موانع و چالش‌هایی است که گذشته و جامعه محافظه‌کار اطرافشان بر سر راهشان قرار می‌دهد. به موازات داستان عشق این دو، سریال به تصویر کشیدن داستان‌های فرعی دیگری نیز می‌پردازد که به زندگی ساکنان چوکوروا و تاثیر تغییرات اجتماعی و اقتصادی بر زندگی آنها اختصاص دارد. روزی روزگاری در چوکوروا با استفاده از پس‌زمینه‌ای تاریخی، به بررسی موضوعاتی همچون عدالت اجتماعی، قدرت، طبقه اجتماعی، و خیانت می‌پردازد. با تصاویری خیره‌کننده از مناظر طبیعی و مزارع حاصلخیز چوکوروا، سریال یک تجربه بصری غنی را ارائه می‌دهد و به خوبی توانسته است تاریخ، فرهنگ و سنت‌های منطقه را به تصویر بکشد.

گپ فیلم تماشای سریال گامبی ملکه را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
فیلم های مرتبط
Gapfilm

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳