بی گناه

بی گناه

The Innocent (2021)

۹۰
۹۳%
7
۲۰۲۱
|
1 Season
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: اسپانیا
|
سال انتشار: ۲۰۲۱
تماشا
یک سریال معمایی پیچیده است که داستان ماتیو، مردی را روایت می‌کند که زندگی‌اش پس از یک اتفاق ناگوار در یک شب به طور کامل دگرگون می‌شود. ماتیو به طور تصادفی در یک درگیری خیابانی باعث مرگ یک فرد می‌گردد و به همین دلیل چندین سال را در زندان می‌گذراند. پس از آزادی، او تلاش می‌کند زندگی جدیدی را با همسرش، اولیویا، آغاز کند. اما گذشته تیره و تار او به زودی سراغش می‌آید. زندگی ظاهراً عادی آنها با یک تماس تلفنی ناگهانی و مرموز به هم می‌ریزد. این تماس، ماتیو را وارد دنیایی از رازها و دروغ‌ها می‌کند که هر لحظه پیچیده‌تر می‌شود. با پیشروی داستان، مشخص می‌شود که اولیویا اسراری دارد که ممکن است به گذشته پنهان ماتیو مرتبط باشد. سریال بی گناه سفری هیجان‌انگیز به قلب تاریکی‌های انسانی است، که با هر قسمت جدید، لایه‌های بیشتری از رمز و راز را آشکار می‌کند. این سریال با پیچیدگی‌های داستانی خود، تماشاگر را در حالتی از تعلیق و کنجکاوی نگه می‌دارد و تا پایان آخرین قسمت، حقیقت کامل را فاش نمی‌کند.
...
۹۰
۹۳%
7
سریال The Innocent (۲۰۲۱) محصول کشور اسپانیا میباشد و در ژانر جنایی, درام, معمایی، هیجان انگیز در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. درسریال بی گناه بازیگرانی چون Mario Casas, Xavi Sáez, Santi Pons, Sam Feuer و... به ایفای نقش پرداخته اند.

یک سریال معمایی پیچیده است که داستان ماتیو، مردی را روایت می‌کند که زندگی‌اش پس از یک اتفاق ناگوار در یک شب به طور کامل دگرگون می‌شود. ماتیو به طور تصادفی در یک درگیری خیابانی باعث مرگ یک فرد می‌گردد و به همین دلیل چندین سال را در زندان می‌گذراند. پس از آزادی، او تلاش می‌کند زندگی جدیدی را با همسرش، اولیویا، آغاز کند. اما گذشته تیره و تار او به زودی سراغش می‌آید.
زندگی ظاهراً عادی آنها با یک تماس تلفنی ناگهانی و مرموز به هم می‌ریزد. این تماس، ماتیو را وارد دنیایی از رازها و دروغ‌ها می‌کند که هر لحظه پیچیده‌تر می‌شود. با پیشروی داستان، مشخص می‌شود که اولیویا اسراری دارد که ممکن است به گذشته پنهان ماتیو مرتبط باشد.
سریال جنایی بی گناه سفری هیجان‌انگیز به قلب تاریکی‌های انسانی است، که با هر قسمت جدید، لایه‌های بیشتری از رمز و راز را آشکار می‌کند. این سریال با پیچیدگی‌های داستانی خود، تماشاگر را در حالتی از تعلیق و کنجکاوی نگه می‌دارد و تا پایان آخرین قسمت، حقیقت کامل را فاش نمی‌کند. به علاقه‌مندان سریال‌های ژانر جنایی، تماشای سریال فاطما را پیشنهاد می‌کنیم. 

عوامل فیلم
Mario Casas
Mario Casas
بازیگر
بازیگر
Xavi Sáez
Xavi Sáez
بازیگر
بازیگر
Santi Pons
Santi Pons
بازیگر
بازیگر
Sam Feuer
Sam Feuer
بازیگر
بازیگر
Mario Casas
Mario Casas
بازیگر
بازیگر
Xavi Sáez
Xavi Sáez
بازیگر
بازیگر
Santi Pons
Santi Pons
بازیگر
بازیگر
Sam Feuer
Sam Feuer
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳