آقای ملکه

آقای ملکه
دوبله فارسی

Mr. Queen

۴۲۴۲
۹۵%
8
۲۰۲۰
|
1 Season
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: کره جنوبی
|
سال انتشار: ۲۰۲۰
تماشا
آقای ملکه یک سریال کمدی-درام کره‌ای است که با ترکیبی خلاقانه از عناصر تاریخی و فانتزی، داستانی متفاوت و سرگرم‌کننده ارائه می‌دهد. داستان سریال درباره یک آشپز مرد مدرن به نام جانگ بونگ-هوان است که به طور ناگهانی و به طرز مرموزی به گذشته سفر می‌کند و در بدن یک ملکه جوان به نام کیم سو-یونگ قرار می‌گیرد. بونگ-هوان در ابتدا از این تغییر شدید و غیرمنتظره سردرگم است، اما به تدریج با شرایط جدید خود سازگار می‌شود. او با استفاده از دانش و مهارت‌های مدرن خود در آشپزی، به سرعت توجه و محبت اطرافیان و حتی پادشاه را به خود جلب می‌کند. در این میان، تعاملات بین بونگ-هوان (که در بدن ملکه است) و پادشاه، که از شخصیت و رفتار جدید ملکه تعجب می‌کند، به صورت‌های طنزآمیز و گاه عاشقانه پیش می‌رود. Mr. Queen با موقعیت‌های کمیک و دراماتیک، به بررسی تفاوت‌های فرهنگی و اجتماعی بین دوران مدرن و تاریخی می‌پردازد. این سریال با ترکیب جذابی از کمدی، درام تاریخی و عناصر فانتزی، به یک تجربه تماشایی لذت‌بخش و منحصر به فرد تبدیل می‌شود. آقای ملکه نه تنها داستانی سرگرم‌کننده ارائه می‌دهد بلکه موضوعاتی مانند هویت، عشق و تساوی را نیز به چالش می‌کشد. از تماشای سریال‌های کمدی- خانوادگی لذت می‌برید، تماشای سریال منشی کیم چشه را از دست ندهید. اگر از تماشای سریال‌های کمدی- خانوادگی لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای سریال منشی کیم چشه را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۴۲۴۲
۹۵%
8
سریال Mr. Queen محصول کشور کره جنوبی میباشد و در ژانر خانوادگی, کمدی, فانتزی، رمانتیک در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. درسریال آقای ملکه بازیگرانی چون Hye-Sun Shin, Kim Jung-Hyun, Seol In-ah, Jae-won Lee و... به ایفای نقش پرداخته اند.

آقای ملکه یک سریال کمدی-درام کره‌ای است که با ترکیبی خلاقانه از عناصر تاریخی و فانتزی، داستانی متفاوت و سرگرم‌کننده ارائه می‌دهد. داستان سریال درباره یک آشپز مرد مدرن به نام جانگ بونگ-هوان است که به طور ناگهانی و به طرز مرموزی به گذشته سفر می‌کند و در بدن یک ملکه جوان به نام کیم سو-یونگ قرار می‌گیرد. بونگ-هوان در ابتدا از این تغییر شدید و غیرمنتظره سردرگم است، اما به تدریج با شرایط جدید خود سازگار می‌شود. او با استفاده از دانش و مهارت‌های مدرن خود در آشپزی، به سرعت توجه و محبت اطرافیان و حتی پادشاه را به خود جلب می‌کند.
در این میان، تعاملات بین بونگ-هوان (که در بدن ملکه است) و پادشاه، که از شخصیت و رفتار جدید ملکه تعجب می‌کند، به صورت‌های طنزآمیز و گاه عاشقانه پیش می‌رود. Mr. Queen با موقعیت‌های کمیک و دراماتیک، به بررسی تفاوت‌های فرهنگی و اجتماعی بین دوران مدرن و تاریخی می‌پردازد. این سریال با ترکیب جذابی از کمدی، درام تاریخی و عناصر فانتزی، به یک تجربه تماشایی لذت‌بخش و منحصر به فرد تبدیل می‌شود. آقای ملکه نه تنها داستانی سرگرم‌کننده ارائه می‌دهد بلکه موضوعاتی مانند هویت، عشق و تساوی را نیز به چالش می‌کشد.

اگر از تماشای سریال‌های کمدی- خانوادگی لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای سریال منشی کیم چشه را به شما پیشنهاد می‌کند.

 

عوامل فیلم
Hye-Sun Shin
Hye-Sun Shin
بازیگر
بازیگر
Kim Jung-Hyun
Kim Jung-Hyun
بازیگر
بازیگر
Seol In-ah
Seol In-ah
بازیگر
بازیگر
Jae-won Lee
Jae-won Lee
بازیگر
بازیگر
Hye-Sun Shin
Hye-Sun Shin
بازیگر
بازیگر
Kim Jung-Hyun
Kim Jung-Hyun
بازیگر
بازیگر
Seol In-ah
Seol In-ah
بازیگر
بازیگر
Jae-won Lee
Jae-won Lee
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳