بیداری سلجوقیان بزرگ

بیداری سلجوقیان بزرگ
دوبله فارسی

Uyanis: Büyük Selcuklu

۳۶۰۸
۹۳%
7
۲۰۲۰
|
1 Season
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: ترکیه
|
سال انتشار: ۲۰۲۰
تماشا
در این سریال زندگی سلطان ملکشاه سلجوقی، یکی از بزرگترین پادشاهان تاریخ ایران، روایت می‌شود. ملکشاه، پسر سلطان طغرل بیگ، بنیانگذار امپراتوری سلجوقی، است. او در دورانی به قدرت می‌رسد که امپراتوری سلجوقی در اوج شکوفایی خود قرار دارد. ملکشاه، یک پادشاه عادل و صلح‌جو است. او تلاش می‌کند تا امپراتوری سلجوقی را به یک امپراتوری قدرتمند و پایدار تبدیل کند. در طول سریال، شاهد تلاش‌های ملکشاه برای گسترش امپراتوری سلجوقی، مقابله با دشمنان داخلی و خارجی و ایجاد صلح و ثبات در منطقه هستیم. در نهایت، ملکشاه موفق می‌شود امپراتوری سلجوقی را به یک امپراتوری قدرتمند و پایدار تبدیل کند. او همچنین، زمینه را برای ظهور و شکوفایی فرهنگ و تمدن ایرانی فراهم می‌کند. اگر از تماشای سریال‌های تاریخی، درام لذت می‌برید، تماشای سریال شاهدخت اسپانیایی را از دست ندهید.
...
۳۶۰۸
۹۳%
7
سریال Uyanis: Büyük Selcuklu محصول کشور ترکیه میباشد و در ژانر درام, تاریخی, اکشن، جنگ در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. درسریال بیداری سلجوقیان بزرگ بازیگرانی چون Gürkan Uygun, Bugra Gülsoy, Ekin Koç, Hatice Sendil و... به ایفای نقش پرداخته اند.

در این سریال زندگی سلطان ملکشاه سلجوقی، یکی از بزرگترین پادشاهان تاریخ ایران، روایت می‌شود. ملکشاه، پسر سلطان طغرل بیگ، بنیانگذار امپراتوری سلجوقی، است. او در دورانی به قدرت می‌رسد که امپراتوری سلجوقی در اوج شکوفایی خود قرار دارد.
ملکشاه، یک پادشاه عادل و صلح‌جو است. او تلاش می‌کند تا امپراتوری سلجوقی را به یک امپراتوری قدرتمند و پایدار تبدیل کند. در طول سریال، شاهد تلاش‌های ملکشاه برای گسترش امپراتوری سلجوقی، مقابله با دشمنان داخلی و خارجی و ایجاد صلح و ثبات در منطقه هستیم. در نهایت، ملکشاه موفق می‌شود امپراتوری سلجوقی را به یک امپراتوری قدرتمند و پایدار تبدیل کند. او همچنین، زمینه را برای ظهور و شکوفایی فرهنگ و تمدن ایرانی فراهم می‌کند.

اگر از تماشای سریال‌های تاریخی، درام لذت می‌برید، تماشای سریال شاهدخت اسپانیایی را از دست ندهید. 

عوامل فیلم
Gürkan Uygun
Gürkan Uygun
بازیگر
بازیگر
Bugra Gülsoy
Bugra Gülsoy
بازیگر
بازیگر
Ekin Koç
Ekin Koç
بازیگر
بازیگر
Hatice Sendil
Hatice Sendil
بازیگر
بازیگر
Gürkan Uygun
Gürkan Uygun
بازیگر
بازیگر
Bugra Gülsoy
Bugra Gülsoy
بازیگر
بازیگر
Ekin Koç
Ekin Koç
بازیگر
بازیگر
Hatice Sendil
Hatice Sendil
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳