فقط جادو اضافه کن

فقط جادو اضافه کن

Just Add Magic

۶۲۲
۹۴%
8
۲۰۱۵
|
3 Season
کمدی | درام | خانوادگی، فانتزی | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
|
کشور سازنده: آمریکا
|
سال انتشار: ۲۰۱۵
تماشا
سریال فقط جادو اضافه کن ماجراجویی جذاب سه دختر جوان را روایت می‌کند که کتاب آشپزی قدیمی و جادویی را در انباری خانه پیدا می‌کنند. این کتاب حاوی دستورالعمل‌های آشپزی است که هر کدام دارای اثرات جادویی و غیرمعمولی هستند. دختران به زودی درمی‌یابند که هر دستور غذایی که از این کتاب پخته می‌شود، قدرت‌های خاصی به همراه دارد. آنها از این قدرت‌ها برای حل مشکلات شخصی و مدرسه‌ای خود استفاده می‌کنند، اما به تدریج متوجه می‌شوند که هر جادویی هزینه‌ای دارد. در طول سریال، آنها با رازهای پنهان در مورد کتاب و تاریخچه خانوادگی خود روبرو می‌شوند. فقط جادو اضافه کن داستانی است درباره دوستی، خانواده، و انتخاب‌های دشوار که در مواجهه با قدرت باید انجام داد. این سریال ترکیبی از جادو، ماجراجویی و درس‌های مهم زندگی است که تماشاگران جوان و خانواده‌ها را به دنیایی از امکانات و شگفتی‌ها دعوت می‌کند. اگر از تماشای سریال‌های کمدی لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای سریال گربه‌های ترسو را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۶۲۲
۹۴%
8
سریال Just Add Magic محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر کمدی, درام, خانوادگی، فانتزی در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است. درسریال فقط جادو اضافه کن بازیگرانی چون Olivia Sanabia, Abby Donnelly, Aubrey K. Miller, Judah Bellamy و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال فقط جادو اضافه کن ماجراجویی جذاب سه دختر جوان را روایت می‌کند که کتاب آشپزی قدیمی و جادویی را در انباری خانه پیدا می‌کنند. این کتاب حاوی دستورالعمل‌های آشپزی است که هر کدام دارای اثرات جادویی و غیرمعمولی هستند. دختران به زودی درمی‌یابند که هر دستور غذایی که از این کتاب پخته می‌شود، قدرت‌های خاصی به همراه دارد. آنها از این قدرت‌ها برای حل مشکلات شخصی و مدرسه‌ای خود استفاده می‌کنند، اما به تدریج متوجه می‌شوند که هر جادویی هزینه‌ای دارد. در طول سریال، آنها با رازهای پنهان در مورد کتاب و تاریخچه خانوادگی خود روبرو می‌شوند. فقط جادو اضافه کن داستانی است درباره دوستی، خانواده، و انتخاب‌های دشوار که در مواجهه با قدرت باید انجام داد. این سریال ترکیبی از جادو، ماجراجویی و درس‌های مهم زندگی است که تماشاگران جوان و خانواده‌ها را به دنیایی از امکانات و شگفتی‌ها دعوت می‌کند.

اگر از تماشای سریال‌های کمدی لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای سریال گربه‌های ترسو را به شما پیشنهاد می‌کند.

عوامل فیلم
Olivia Sanabia
Olivia Sanabia
بازیگر
بازیگر
Abby Donnelly
Abby Donnelly
بازیگر
بازیگر
Aubrey K. Miller
Aubrey K. Miller
بازیگر
بازیگر
Judah Bellamy
Judah Bellamy
بازیگر
بازیگر
Olivia Sanabia
Olivia Sanabia
بازیگر
بازیگر
Abby Donnelly
Abby Donnelly
بازیگر
بازیگر
Aubrey K. Miller
Aubrey K. Miller
بازیگر
بازیگر
Judah Bellamy
Judah Bellamy
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳