خانه شیرین

خانه شیرین
دوبله اختصاصی

Sweet Home

۱۶۲۹
۹۳%
7
۲۰۲۰
|
2 Season
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: کره جنوبی
|
سال انتشار: ۲۰۲۰
تماشا
در دنیایی که توسط هیولاها تسخیر شده است، هیون، یک دانش آموز دبیرستانی که خانواده اش را در یک حادثه وحشتناک از دست داده است، به یک آپارتمان کوچک در حومه شهر نقل مکان می کند. هیون در ابتدا سعی می کند از دنیای بیرون دوری کند، اما به زودی متوجه می شود که هیولاها به آپارتمان او نیز حمله کرده اند. او برای زنده ماندن باید با سایر ساکنان آپارتمان متحد شود، هرچند که آنها همه از پیشینه های متفاوتی هستند. در طول سریال، هیون و ساکنان آپارتمان با چالش های مختلفی روبرو می شوند. آنها باید یاد بگیرند که چگونه با یکدیگر همکاری کنند، و همچنین باید با هیولاهایی که برای کشتن آنها می آیند بجنگند. اگر از تماشای سریال‌های درام فانتزی لذت می‌برید تماشای سریال هفت فراری را از دست ندهید.
...
۱۶۲۹
۹۳%
7
سریال Sweet Home محصول کشور کره جنوبی میباشد و در ژانر درام, فانتزی, ترسناک، هیجان انگیز در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. درسریال خانه شیرین بازیگرانی چون Darren Keilan و... به ایفای نقش پرداخته اند.

در دنیایی که توسط هیولاها تسخیر شده است، هیون، یک دانش آموز دبیرستانی که خانواده اش را در یک حادثه وحشتناک از دست داده است، به یک آپارتمان کوچک در حومه شهر نقل مکان می کند.
هیون در ابتدا سعی می کند از دنیای بیرون دوری کند، اما به زودی متوجه می شود که هیولاها به آپارتمان او نیز حمله کرده اند. او برای زنده ماندن باید با سایر ساکنان آپارتمان متحد شود، هرچند که آنها همه از پیشینه های متفاوتی هستند.
در طول سریال، هیون و ساکنان آپارتمان با چالش های مختلفی روبرو می شوند. آنها باید یاد بگیرند که چگونه با یکدیگر همکاری کنند، و همچنین باید با هیولاهایی که برای کشتن آنها می آیند بجنگند.

اگر از تماشای سریال‌های درام فانتزی لذت می‌برید تماشای سریال هفت فراری را از دست ندهید. 

عوامل فیلم
Darren Keilan
Darren Keilan
بازیگر
بازیگر
Darren Keilan
Darren Keilan
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳