افسانه روباه نه دم

افسانه روباه نه دم
دوبله فارسی

Tale of the Nine Tailed

۴۰۳۹
۹۶%
7
۲۰۲۰
|
2 Season
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: کره جنوبی
|
سال انتشار: ۲۰۲۰
تماشا
ماجرای لی یون ، روباهی را روایت میکند که قابلیت تبدیل شدن به انسان را دارد و اکنون وارد شهر شده و میان آدم ها زندگی میکند ، این درحالیست که نام جی آه کارگردان نترسی است که از حضور این روباه باخبر شده و تلاش میکند تا آن را شکار کند . از طرفی ، لی رانگ برادر لی یون مدت هاست که میان انسان ها زندگی میکند اما همیشه احساس تحقیر توسط انسان ها را دارد و با ظاهری خوب به مردم نزدیک شده و بدترین بلاها را بر سرشان می آورد و… افسانه روباه نه دم به عنوان یک سریال کامل و چند جانبه، تمام عناصر مورد علاقه تماشاگران را در خود جای داده است. با هیجان، معما، ترس و المان‌های فانتزی، این داستان یک سفر سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز را برای مخاطبان خلق می‌کند.
...
۴۰۳۹
۹۶%
7
سریال Tale of the Nine Tailed محصول کشور کره جنوبی میباشد و در ژانر کمدی, فانتزی, ترسناک، معمایی، رمانتیک در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. درسریال افسانه روباه نه دم بازیگرانی چون Dong-Wook Lee, Bo-ah Jo, Bum Kim, Yong Ji Kim و... به ایفای نقش پرداخته اند.

 ماجرای لی یون ، روباهی را روایت میکند که قابلیت تبدیل شدن به انسان را دارد و اکنون وارد شهر شده و میان آدم ها زندگی میکند ، این درحالیست که نام جی آه  کارگردان نترسی است که از حضور این روباه باخبر شده و تلاش میکند تا آن را شکار کند . از طرفی ، لی رانگ برادر لی یون مدت هاست که میان انسان ها زندگی میکند اما همیشه احساس تحقیر توسط انسان ها را دارد و با ظاهری خوب به مردم نزدیک شده و بدترین بلاها را بر سرشان می آورد و…
افسانه روباه نه دم به عنوان یک سریال کامل و چند جانبه، تمام عناصر مورد علاقه تماشاگران را در خود جای داده است. با هیجان، معما، ترس و المان‌های فانتزی، این داستان یک سفر سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز را برای مخاطبان خلق می‌کند.

عوامل فیلم
Dong-Wook Lee
Dong-Wook Lee
بازیگر
بازیگر
Bo-ah Jo
Bo-ah Jo
بازیگر
بازیگر
Bum Kim
Bum Kim
بازیگر
بازیگر
Yong Ji Kim
Yong Ji Kim
بازیگر
بازیگر
Dong-Wook Lee
Dong-Wook Lee
بازیگر
بازیگر
Bo-ah Jo
Bo-ah Jo
بازیگر
بازیگر
Bum Kim
Bum Kim
بازیگر
بازیگر
Yong Ji Kim
Yong Ji Kim
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳