کشور من: عصر جدید

کشور من: عصر جدید
دوبله فارسی

My Country: The New Age

۱۱۱۶
۹۳%
8
۲۰۱۹
|
1 Season
اکشن | درام | تاریخی، رمانتیک | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: کره جنوبی
|
سال انتشار: ۲۰۱۹
تماشا
سریال کره‌ای My Country: The New Age در دوران انتقالی بین سقوط سلسله گوریو و ظهور سلسله چوسان قرار دارد و داستانی پر از تراژدی، وفاداری و خیانت را روایت می‌کند. این سریال تمرکز خود را بر روی دو شخصیت اصلی، سو هو و نام سان، دو دوست صمیمی که به دلیل تفاوت‌های ایدئولوژیکی و تغییرات سیاسی در کشورشان به رقبایی سرسخت تبدیل می‌شوند، قرار می‌دهد. هر دو مبارز با اهداف شخصی خود، در میان جنگ‌های قدرت و دسیسه‌های درباری گرفتار می‌شوند. My Country: The New Age به بررسی پیچیدگی‌های روابط انسانی، از خیانت‌های نزدیک‌ترین دوستان گرفته تا وفاداری‌های شکست‌ناپذیر خانوادگی می‌پردازد. در این سفر احساسی، شخصیت‌ها با چالش‌های اخلاقی روبرو می‌شوند که آن‌ها را وادار به انتخاب میان عشق، دوستی و وفاداری به کشورشان می‌کند. سریال از طریق نبردهای حماسی، عشق‌های ممنوعه و سیاست‌های درباری، نمایی عمیق از تاریخ کره را ارائه می‌دهد، و در نهایت به ما می‌آموزد که قدرت واقعی در قلب‌ها و اراده‌های انسانی نهفته است. اگر از تماشای سریال‌های اکشن لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای سریال نسل خورشید را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۱۱۱۶
۹۳%
8
سریال My Country: The New Age محصول کشور کره جنوبی میباشد و در ژانر اکشن, درام, تاریخی، رمانتیک در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است. درسریال کشور من: عصر جدید بازیگرانی چون Hyuk Jang, Seol-Hyun Kim, Do-Hwan Woo, Se-Jong Yang و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال کره‌ای My Country: The New Age در دوران انتقالی بین سقوط سلسله گوریو و ظهور سلسله چوسان قرار دارد و داستانی پر از تراژدی، وفاداری و خیانت را روایت می‌کند. این سریال تمرکز خود را بر روی دو شخصیت اصلی، سو هو و نام سان، دو دوست صمیمی که به دلیل تفاوت‌های ایدئولوژیکی و تغییرات سیاسی در کشورشان به رقبایی سرسخت تبدیل می‌شوند، قرار می‌دهد. هر دو مبارز با اهداف شخصی خود، در میان جنگ‌های قدرت و دسیسه‌های درباری گرفتار می‌شوند.
  My Country: The New Age به بررسی پیچیدگی‌های روابط انسانی، از خیانت‌های نزدیک‌ترین دوستان گرفته تا وفاداری‌های شکست‌ناپذیر خانوادگی می‌پردازد. در این سفر احساسی، شخصیت‌ها با چالش‌های اخلاقی روبرو می‌شوند که آن‌ها را وادار به انتخاب میان عشق، دوستی و وفاداری به کشورشان می‌کند. سریال از طریق نبردهای حماسی، عشق‌های ممنوعه و سیاست‌های درباری، نمایی عمیق از تاریخ کره را ارائه می‌دهد، و در نهایت به ما می‌آموزد که قدرت واقعی در قلب‌ها و اراده‌های انسانی نهفته است.

اگر از تماشای سریال‌های اکشن لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای سریال نسل خورشید را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Hyuk Jang
Hyuk Jang
بازیگر
بازیگر
Seol-Hyun Kim
Seol-Hyun Kim
بازیگر
بازیگر
Do-Hwan Woo
Do-Hwan Woo
بازیگر
بازیگر
Se-Jong Yang
Se-Jong Yang
بازیگر
بازیگر
Hyuk Jang
Hyuk Jang
بازیگر
بازیگر
Seol-Hyun Kim
Seol-Hyun Kim
بازیگر
بازیگر
Do-Hwan Woo
Do-Hwan Woo
بازیگر
بازیگر
Se-Jong Yang
Se-Jong Yang
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳