ون هلسینگ

ون هلسینگ

Van Helsing

۵۳۱
۹۴%
6
۲۰۱۶
|
2 Season
اکشن | درام | فانتزی، ترسناک | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: آمریکا
|
سال انتشار: ۲۰۱۶
تماشا
در دنیایی که توسط خون‌آشام‌ها نابود شده، Van Helsing داستان ونسا هلسینگ، نوه‌ی آبراهام ون هلسینگ را روایت می‌کند که با قدرت‌های خارق‌العاده خود به عنوان تنها امید بشریت برای بازپس‌گیری زمین شناخته می‌شود. پس از بیدار شدن از کما، ونسا می‌یابد که جهانی که می‌شناخته دیگر وجود ندارد و خون‌آشام‌ها حالا بر زمین حکمرانی می‌کنند. سریال پر است از خیانت‌ها، اتحادهای غیرمنتظره و کشف رازهای تاریک درباره گذشته ونسا و ارتباط او با دنیای خون‌آشام‌ها. با هر فصل، داستان عمیق‌تر می‌شود، اکتشافات جدیدی از تاریخچه خانواده ون هلسینگ به دست می‌آید و ونسا قدم به قدم به نجات بشریت نزدیک‌تر می‌شود. Van Helsing، با ترکیب مفاهیم ترسناک، اکشن و علمی‌تخیلی، تماشاگران را به سفری هیجان‌انگیز در دنیایی آخرالزمانی می‌برد، جایی که مبارزه برای امید و نجات از تاریکی در جریان است. اگر از تماشای این سریال لذت بردید، گپ فیلم تماشای سریال گرگ 2039 را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۵۳۱
۹۴%
6
سریال Van Helsing محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر اکشن, درام, فانتزی، ترسناک در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است. درسریال ون هلسینگ بازیگرانی چون Kelly Overton, Jonathan Scarfe, Aleks Paunovic, Vincent Gale و... به ایفای نقش پرداخته اند.

در دنیایی که توسط خون‌آشام‌ها نابود شده، Van Helsing داستان ونسا هلسینگ، نوه‌ی آبراهام ون هلسینگ را روایت می‌کند که با قدرت‌های خارق‌العاده خود به عنوان تنها امید بشریت برای بازپس‌گیری زمین شناخته می‌شود. پس از بیدار شدن از کما، ونسا می‌یابد که جهانی که می‌شناخته دیگر وجود ندارد و خون‌آشام‌ها حالا بر زمین حکمرانی می‌کنند. سریال پر است از خیانت‌ها، اتحادهای غیرمنتظره و کشف رازهای تاریک درباره گذشته ونسا و ارتباط او با دنیای خون‌آشام‌ها. با هر فصل، داستان عمیق‌تر می‌شود، اکتشافات جدیدی از تاریخچه خانواده ون هلسینگ به دست می‌آید و ونسا قدم به قدم به نجات بشریت نزدیک‌تر می‌شود.
Van Helsing، با ترکیب مفاهیم ترسناک، اکشن و علمی‌تخیلی، تماشاگران را به سفری هیجان‌انگیز در دنیایی آخرالزمانی می‌برد، جایی که مبارزه برای امید و نجات از تاریکی در جریان است.

اگر از تماشای این سریال لذت بردید، گپ فیلم تماشای سریال گرگ 2039 را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Kelly Overton
Kelly Overton
بازیگر
بازیگر
Jonathan Scarfe
Jonathan Scarfe
بازیگر
بازیگر
Aleks Paunovic
Aleks Paunovic
بازیگر
بازیگر
Vincent Gale
Vincent Gale
بازیگر
بازیگر
Kelly Overton
Kelly Overton
بازیگر
بازیگر
Jonathan Scarfe
Jonathan Scarfe
بازیگر
بازیگر
Aleks Paunovic
Aleks Paunovic
بازیگر
بازیگر
Vincent Gale
Vincent Gale
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳