آمریکایی ها

آمریکایی ها

The Americans

۱۱۶
۹۱%
8
۲۰۱۳–۲۰۱۸
|
5 Season
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: آمریکا
|
سال انتشار: ۲۰۱۳–۲۰۱۸
تماشا
سریال The Americans داستانی پرکشش و عمیق است که در دوران جنگ سرد، دهه 1980 میلادی در ایالات متحده روایت می‌شود. این سریال جنایی حول محور زندگی الیزابت و فیلیپ جنینگز، زوجی از جاسوسان روسی که تحت پوشش خانواده‌ای طبیعی آمریکایی در حومه واشنگتن دی.سی. زندگی می‌کنند، می‌چرخد. با وجود ظاهری عادی، این دو در حقیقت مأموران وفادار کمیته امنیت دولتی اتحاد جماهیر شوروی هستند که مأموریت دارند اطلاعات استراتژیک را از دولت آمریکا به دست آورند. The Americans مهارت زندگی دوگانه الیزابت و فیلیپ را به تصویر می‌کشد؛ از یک سو، آن‌ها والدینی محبوب و همسایه‌هایی دوست‌داشتنی هستند و از سوی دیگر، جاسوسانی بی‌رحم که آماده انجام هر کاری برای تأمین منافع کشورشان هستند. سریال با پرداختن به موضوعاتی چون وفاداری، هویت، اخلاق و تأثیرات جاسوسی بر روابط خانوادگی و شخصی، به یک درام روان‌شناختی عمیق تبدیل می‌شود. گپ فیلم تماشای سریال زنی از دنیای مردگان را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۱۱۶
۹۱%
8
سریال The Americans محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر جنایی, درام, معمایی، هیجان انگیز در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است. درسریال آمریکایی ها بازیگرانی چون Keri Russell, Matthew Rhys, Keidrich Sellati, Holly Taylor و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال The Americans داستانی پرکشش و عمیق است که در دوران جنگ سرد، دهه 1980 میلادی در ایالات متحده روایت می‌شود. این سریال جنایی حول محور زندگی الیزابت و فیلیپ جنینگز، زوجی از جاسوسان روسی که تحت پوشش خانواده‌ای طبیعی آمریکایی در حومه واشنگتن دی.سی. زندگی می‌کنند، می‌چرخد. با وجود ظاهری عادی، این دو در حقیقت مأموران وفادار کمیته امنیت دولتی اتحاد جماهیر شوروی هستند که مأموریت دارند اطلاعات استراتژیک را از دولت آمریکا به دست آورند. The Americans مهارت زندگی دوگانه الیزابت و فیلیپ را به تصویر می‌کشد؛ از یک سو، آن‌ها والدینی محبوب و همسایه‌هایی دوست‌داشتنی هستند و از سوی دیگر، جاسوسانی بی‌رحم که آماده انجام هر کاری برای تأمین منافع کشورشان هستند.
سریال با پرداختن به موضوعاتی چون وفاداری، هویت، اخلاق و تأثیرات جاسوسی بر روابط خانوادگی و شخصی، به یک درام روان‌شناختی عمیق تبدیل می‌شود.

گپ فیلم تماشای سریال زنی از دنیای مردگان را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Keri Russell
Keri Russell
بازیگر
بازیگر
Matthew Rhys
Matthew Rhys
بازیگر
بازیگر
Keidrich Sellati
Keidrich Sellati
بازیگر
بازیگر
Holly Taylor
Holly Taylor
بازیگر
بازیگر
Keri Russell
Keri Russell
بازیگر
بازیگر
Matthew Rhys
Matthew Rhys
بازیگر
بازیگر
Keidrich Sellati
Keidrich Sellati
بازیگر
بازیگر
Holly Taylor
Holly Taylor
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳