هیتلر: ظهور شیطان

هیتلر: ظهور شیطان

Hitler: The Rise of Evil

۲۰۹
۹۱%
7
۲۰۰۳
|
1 Season
بیوگرافی | درام | تاریخی، جنگ | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: کانادا، آمریکا
|
سال انتشار: ۲۰۰۳
تماشا
"هیتلر: ظهور شیطان" داستان زندگی و صعود آدولف هیتلر، رهبر نازی آلمان، از روزهای جوانی تا رسیدن به قدرت است. این سریال تاریخی به تصویر کشیدن ترکیبی از حوادث و شرایطی است که به او اجازه داد به یکی از مخوف‌ترین دیکتاتورهای تاریخ تبدیل شود. داستان از دوران کودکی هیتلر در اتریش شروع می‌شود و نشان می‌دهد چگونه شخصیت او تحت تأثیر شرایط خانوادگی و اجتماعی شکل گرفت. با پیشرفت سریال، شاهد گذر هیتلر از جوانی سرکش و ناموفق به یک سیاستمدار ماهر و رهبر حزب نازی هستیم. سریال نشان می‌دهد که چگونه او با استفاده از سخنرانی‌های تحریک‌آمیز و استراتژی‌های تبلیغاتی، پیروانی را جمع کرد و خود را به عنوان یک قهرمان ملی معرفی کرد. همچنین به تصویر کشیده می‌شود که چگونه اوضاع سیاسی و اقتصادی آلمان پس از جنگ جهانی اول به هیتلر این فرصت را داد تا از نارضایتی‌های مردم استفاده کند و به قدرت برسد. سریال با دقت به جزئیات، روایتی از تأثیر شخصیت‌های کلیدی دیگر در زندگی هیتلر و چگونگی استفاده او از این شخصیت‌ها برای پیشبرد اهداف خود ارائه می‌دهد. این بیوگرافی سینمایی نه تنها به تحلیل روانشناختی هیتلر می‌پردازد بلکه به تعمیق درک مخاطب از تاریخچه نازیسم و آثار مخرب آن بر جهان کمک می‌کند.
...
۲۰۹
۹۱%
7
سریال Hitler: The Rise of Evil محصول کشور کانادا - آمریکا میباشد و در ژانر بیوگرافی, درام, تاریخی، جنگ در سال ۲۰۰۳ ساخته شده است. درسریال هیتلر: ظهور شیطان بازیگرانی چون Peter Stormare, Peter O'Toole, Friedrich von Thun, Zoe Telford و... به ایفای نقش پرداخته اند.

"هیتلر: ظهور شیطان" داستان زندگی و صعود آدولف هیتلر، رهبر نازی آلمان، از روزهای جوانی تا رسیدن به قدرت است. این سریال تاریخی، به تصویر کشیدن ترکیبی از حوادث و شرایطی است که به او اجازه داد به یکی از مخوف‌ترین دیکتاتورهای تاریخ تبدیل شود. داستان از دوران کودکی هیتلر در اتریش شروع می‌شود و نشان می‌دهد چگونه شخصیت او تحت تأثیر شرایط خانوادگی و اجتماعی شکل گرفت.
با پیشرفت سریال، شاهد گذر هیتلر از جوانی سرکش و ناموفق به یک سیاستمدار ماهر و رهبر حزب نازی هستیم. سریال نشان می‌دهد که چگونه او با استفاده از سخنرانی‌های تحریک‌آمیز و استراتژی‌های تبلیغاتی، پیروانی را جمع کرد و خود را به عنوان یک قهرمان ملی معرفی کرد. همچنین به تصویر کشیده می‌شود که چگونه اوضاع سیاسی و اقتصادی آلمان پس از جنگ جهانی اول به هیتلر این فرصت را داد تا از نارضایتی‌های مردم استفاده کند و به قدرت برسد.
سریال با دقت به جزئیات، روایتی از تأثیر شخصیت‌های کلیدی دیگر در زندگی هیتلر و چگونگی استفاده او از این شخصیت‌ها برای پیشبرد اهداف خود ارائه می‌دهد. این بیوگرافی سینمایی نه تنها به تحلیل روانشناختی هیتلر می‌پردازد بلکه به تعمیق درک مخاطب از تاریخچه نازیسم و آثار مخرب آن بر جهان کمک می‌کند. یک سریال درام که ورقی از تاریخ را بازگو می‌کند. اگر شما هم به این سریال علاقه‌مند هستید، تماشای سریال جهان در آتش را پیشنهاد می‌کنیم.

عوامل فیلم
Peter Stormare
Peter Stormare
بازیگر
بازیگر
Peter O'Toole
Peter O'Toole
بازیگر
بازیگر
Friedrich von Thun
Friedrich von Thun
بازیگر
بازیگر
Zoe Telford
Zoe Telford
بازیگر
بازیگر
Peter Stormare
Peter Stormare
بازیگر
بازیگر
Peter O'Toole
Peter O'Toole
بازیگر
بازیگر
Friedrich von Thun
Friedrich von Thun
بازیگر
بازیگر
Zoe Telford
Zoe Telford
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳