روگال

روگال

Rugal

۲۶۱
۹۲%
6
۲۰۲۰
|
1 Season
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: کره جنوبی
|
سال انتشار: ۲۰۲۰
تماشا
وقتی «کانگ کی بوم» به خانه برمیگردد چندین مرد با ماسک می‌بیند. همسرش توسط مردهای نقابداری که اجیرشده آرگوس هستند به قتل می‌رسد. آنها کانگ کی بوم را کتک میزنند و به هردو چشم او را کور می‌کنند.
...
۲۶۱
۹۲%
6
سریال Rugal محصول کشور کره جنوبی میباشد و در ژانر اکشن, جنایی, علمی تخیلی، هیجان انگیز در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. درسریال روگال بازیگرانی چون Choi Jin-Hyuk و... به ایفای نقش پرداخته اند.

«کانگ کی بوم» (چوی جین هیوک) یک کارآگاه نخبه است. او هم اکنون در حال تحقیق در مورد سازمان جنایی آرگوس است، اما وقتی به خانه برمیگردد چندین مرد با ماسک می‌بیند. همسرش توسط مردهای نقابداری که اجیرشده آرگوس هستند به قتل می‌رسد. آنها کانگ کی بوم را کتک میزنند و به هردو چشم او را کور می‌کنند. وقتی کانگ کی بوم از خواب بیدار می‌شود، خود را در بیمارستان می‌یابد و او را به قتل متهم می‌کند. در ادامه داستان «نیس»  به کانگ کی بوم نزدیک می‌شود. او برای عضویت در روگال، تیم ویژه‌ای که توسط NIS سازمان یافته است‌، انتخاب می‌شود. از طریق بیوتکنولوژی، او دارای دو کره چشم مصنوعی با توانایی خاصی است. کانگ کی بوم و تیم روگو برای تشکیل سازمان‌های جنایتی قدم برمیدارند...

عوامل فیلم
Choi Jin-Hyuk
Choi Jin-Hyuk
بازیگر
بازیگر
Choi Jin-Hyuk
Choi Jin-Hyuk
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳