کافر

کافر

Godless

۱۰۴
۹۵%
8
۲۰۱۷
|
1 Season
درام | وسترن | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: آمریکا
|
سال انتشار: ۲۰۱۷
تماشا
سریال Godless یک وسترن درام است که در سال 2017 منتشر شد. داستان در دهه 1880 در آمریکا، در یک شهر کوچک، اتفاق می‌افتد که اکثر مردانش در یک حادثه معدن جان خود را از دست داده‌اند و اکنون بیشتر ساکنان آن زن هستند. داستان اصلی حول محور روی گود، یک شکارچی جایزه‌بگیر با گذشته‌ای تاریک، و فرانک گریفین، یک خلافکار معروف و بی‌رحم که به دنبال انتقام از روی است، می‌چرخد. فرانک و باندش که شهرهای مختلفی را به خاک و خون کشیده‌اند، حالا به دنبال روی هستند که از دست آنها گریخته است. کافر با پرداختن به تم‌هایی مانند انتقام، بخشش، قدرت زنان و معنای خانواده، یک داستان پرکشش و عمیق را روایت می‌کند. با بازی‌های قدرتمند، سینماتوگرافی زیبا و داستان‌سرایی ماهرانه، این سریال توانسته است تجدید نظری در ژانر وسترن ایجاد کند که هم احساسات را برانگیزد و هم به تفکر وادارد. این سریال به عنوان یک اثر استثنایی در ژانر وسترن، بینندگان را به دنیایی از دلاوری‌ها، تراژدی‌ها و رستگاری‌های بزرگ دعوت می‌کند. گپ فیلم تماشای سریال ژاکت زردها را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۱۰۴
۹۵%
8
سریال Godless محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر درام, وسترن در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. درسریال کافر بازیگرانی چون Michelle Dockery, Scoot McNairy, Merritt Wever, Jack O'Connell و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال Godless یک وسترن درام است که در سال 2017 منتشر شد. داستان در دهه 1880 در آمریکا، در یک شهر کوچک، اتفاق می‌افتد که اکثر مردانش در یک حادثه معدن جان خود را از دست داده‌اند و اکنون بیشتر ساکنان آن زن هستند. داستان اصلی حول محور روی گود، یک شکارچی جایزه‌بگیر با گذشته‌ای تاریک، و فرانک گریفین، یک خلافکار معروف و بی‌رحم که به دنبال انتقام از روی است، می‌چرخد. فرانک و باندش که شهرهای مختلفی را به خاک و خون کشیده‌اند، حالا به دنبال روی هستند که از دست آنها گریخته است. کافر با پرداختن به تم‌هایی مانند انتقام، بخشش، قدرت زنان و معنای خانواده، یک داستان پرکشش و عمیق را روایت می‌کند. با بازی‌های قدرتمند، سینماتوگرافی زیبا و داستان‌سرایی ماهرانه، این سریال توانسته است تجدید نظری در ژانر وسترن ایجاد کند که هم احساسات را برانگیزد و هم به تفکر وادارد. این سریال به عنوان یک اثر استثنایی در ژانر وسترن، بینندگان را به دنیایی از دلاوری‌ها، تراژدی‌ها و رستگاری‌های بزرگ دعوت می‌کند.

گپ فیلم تماشای سریال ژاکت زردها را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Michelle Dockery
Michelle Dockery
بازیگر
بازیگر
Scoot McNairy
Scoot McNairy
بازیگر
بازیگر
Merritt Wever
Merritt Wever
بازیگر
بازیگر
Jack O'Connell
Jack O'Connell
بازیگر
بازیگر
Michelle Dockery
Michelle Dockery
بازیگر
بازیگر
Scoot McNairy
Scoot McNairy
بازیگر
بازیگر
Merritt Wever
Merritt Wever
بازیگر
بازیگر
Jack O'Connell
Jack O'Connell
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳