کلاس مرگبار

کلاس مرگبار

Deadly Class

۲۱۳
۹۵%
7
۲۰۱۸–۲۰۱۹
|
1 Season
اکشن | جنایی | درام، هیجان انگیز | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: آمریکا
|
سال انتشار: ۲۰۱۸–۲۰۱۹
تماشا
سریال کلاس مرگبار ماجراهای آموزشگاهی خصوصی به نام کینگز دامینیون را روایت می‌کند. دانش‌آموزان این کلاس در حقیقیت فرزندان جنایتکاران هستند و قراراست در آنجا برای ورود به دنیای جرم و جنایت آماده شوند، آنها در حقیقت جنایتکاران آینده هستند. سریال خارجی کلاس مرگبار (Deadly Class) یک سریال محصول کشور آمریکا با ژانر اکشن، جنایی و درام است که در ماه دسامبر سال 2018 از شبکه سای فای پخش آن شروع شده ‌است. و در آن بازیگرانی چون بنجامین وادزورث، ماریا گابریلا دی فاریا، لانا کاندر، لیام جیمز، میچل دووال، سیوبهان ویلیامز، بندیکت وانگ و لوک تنی نقش آفرینی میکنند. سریال کلاس مرگبار که براساس کتاب‌هایی مصور به همین نام، اثر ریک ریمندر و وزلی کریگ ساخته شده‌است، ماجراهای آموزشگاهی خصوصی به نام کینگز دامینیون را روایت می‌کند که دانش‌آموزان در آنجا تعلیم آدمکشی می‌بینند. جان جی. لنیک و آلبرت جی. کیم به عنوان تهیه‌کننده با پروژه تولید این سریال همکاری داشته‌اند.
...
۲۱۳
۹۵%
7
سریال Deadly Class محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر اکشن, جنایی, درام، هیجان انگیز در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است. درسریال کلاس مرگبار بازیگرانی چون Benedict Wong, Benjamin Wadsworth, Lana Condor و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال کلاس مرگبار ماجراهای آموزشگاهی خصوصی به نام کینگز دامینیون را روایت می‌کند. دانش‌آموزان این کلاس در حقیقیت فرزندان جنایتکاران هستند و قراراست در آنجا برای ورود به دنیای جرم و جنایت آماده شوند، آنها در حقیقت جنایتکاران آینده هستند.


سریال خارجی کلاس مرگبار  (Deadly Class) یک سریال محصول کشور آمریکا با ژانر اکشن، جنایی و درام است که در ماه دسامبر سال 2018  از شبکه سای فای  پخش آن شروع شده ‌است. و در آن بازیگرانی چون بنجامین وادزورث، ماریا گابریلا دی فاریا، لانا کاندر، لیام جیمز، میچل دووال، سیوبهان ویلیامز، بندیکت وانگ و لوک تنی نقش آفرینی میکنند. سریال کلاس مرگبار که براساس کتاب‌هایی مصور به همین نام، اثر ریک ریمندر و وزلی کریگ ساخته شده‌است، ماجراهای آموزشگاهی خصوصی به نام کینگز دامینیون را روایت می‌کند که دانش‌آموزان در آنجا تعلیم آدمکشی می‌بینند. جان جی. لنیک و آلبرت جی. کیم به عنوان تهیه‌کننده با پروژه تولید این سریال همکاری داشته‌اند.

عوامل فیلم
Benedict Wong
Benedict Wong
بازیگر
بازیگر
Benjamin Wadsworth
Benjamin Wadsworth
بازیگر
بازیگر
Lana Condor
Lana Condor
بازیگر
بازیگر
Benedict Wong
Benedict Wong
بازیگر
بازیگر
Benjamin Wadsworth
Benjamin Wadsworth
بازیگر
بازیگر
Lana Condor
Lana Condor
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳