مرگ بازان

مرگ بازان

Flatliners 2017

۱۱۷
۹۷%
5
۲۰۱۷
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: آمریکا، کانادا
|
سال انتشار: ۲۰۱۷
تماشا
در فیلم مرگ بازان، ما شاهد داستانی هیجان‌انگیز و ترسناک درباره گروهی از دانشجویان پزشکی هستیم که توسط کنجکاوی‌شان به سوی ناشناخته‌های مرگ سوق داده می‌شوند. این دانشجویان تصمیم می‌گیرند تا آزمایش‌هایی خطرناک انجام دهند که در آن‌ها، برای چند دقیقه، خود را به حالت مرگ موقت ببرند تا بتوانند تجربیات پس از مرگ را مورد بررسی قرار دهند. آن‌ها از این فرصت برای کشف آنچه که در آن سوی زندگی قرار دارد استفاده می‌کنند، اما به زودی متوجه می‌شوند که با بازگشت به زندگی، اثرات جانبی ناخواسته و ترسناکی را به همراه آورده‌اند. هر یک از آزمایش‌ها آن‌ها را با تجربیات ماوراء طبیعی و خاطرات سرکوب‌شده‌ای مواجه می‌کند که تأثیرات عمیقی بر زندگی و روحیه‌شان می‌گذارد. با هر آزمایش، مرز بین زندگی و مرگ بیش از پیش مبهم می‌شود و آن‌ها درمی‌یابند که بازی با مرگ، عواقبی دارد که فراتر از تصور آن‌هاست. مرگ بازان نه تنها یک درام ترسناک است بلکه پرسش‌هایی درباره ماهیت زندگی، مرگ و آنچه که در انتظار ماست، مطرح می‌کند. این فیلم با پایانی غیرمنتظره، تماشاگر را به چالش می‌کشد و او را وادار به تأمل درباره حقایقی می‌کند که اغلب از آن‌ها چشم‌پوشی می‌کنیم. گپ فیلم تماشای فیلم اردک نشسته را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۱۱۷
۹۷%
5
فیلم Flatliners ۲۰۱۷ محصول کشور آمریکا - کانادا میباشد و در ژانر درام, ترسناک, معمایی، علمی تخیلی، هیجان انگیز به کارگردانی Niels Arden Oplev در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. درفیلم مرگ بازان بازیگرانی چون Diego Luna, Ellen Page, James Norton, Nina Dobrev و... به ایفای نقش پرداخته اند.

در فیلم مرگ بازان، ما شاهد داستانی هیجان‌انگیز و ترسناک درباره گروهی از دانشجویان پزشکی هستیم که توسط کنجکاوی‌شان به سوی ناشناخته‌های مرگ سوق داده می‌شوند. این دانشجویان تصمیم می‌گیرند تا آزمایش‌هایی خطرناک انجام دهند که در آن‌ها، برای چند دقیقه، خود را به حالت مرگ موقت ببرند تا بتوانند تجربیات پس از مرگ را مورد بررسی قرار دهند. آن‌ها از این فرصت برای کشف آنچه که در آن سوی زندگی قرار دارد استفاده می‌کنند، اما به زودی متوجه می‌شوند که با بازگشت به زندگی، اثرات جانبی ناخواسته و ترسناکی را به همراه آورده‌اند.
هر یک از آزمایش‌ها آن‌ها را با تجربیات ماوراء طبیعی و خاطرات سرکوب‌شده‌ای مواجه می‌کند که تأثیرات عمیقی بر زندگی و روحیه‌شان می‌گذارد. با هر آزمایش، مرز بین زندگی و مرگ بیش از پیش مبهم می‌شود و آن‌ها درمی‌یابند که بازی با مرگ، عواقبی دارد که فراتر از تصور آن‌هاست. مرگ بازان نه تنها یک درام ترسناک است بلکه پرسش‌هایی درباره ماهیت زندگی، مرگ و آنچه که در انتظار ماست، مطرح می‌کند. این فیلم با پایانی غیرمنتظره، تماشاگر را به چالش می‌کشد و او را وادار به تأمل درباره حقایقی می‌کند که اغلب از آن‌ها چشم‌پوشی می‌کنیم.

گپ فیلم تماشای فیلم اردک نشسته را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Diego Luna
Diego Luna
بازیگر
بازیگر
Ellen Page
Ellen Page
بازیگر
بازیگر
James Norton
James Norton
بازیگر
بازیگر
Nina Dobrev
Nina Dobrev
بازیگر
بازیگر
Niels Arden Oplev
Niels Arden Oplev
کارگردان
کارگردان
Diego Luna
Diego Luna
بازیگر
بازیگر
Ellen Page
Ellen Page
بازیگر
بازیگر
James Norton
James Norton
بازیگر
بازیگر
Nina Dobrev
Nina Dobrev
بازیگر
بازیگر
Niels Arden Oplev
Niels Arden Oplev
کارگردان
کارگردان
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳