آخرین شمشیرزن ارتش مو

آخرین شمشیرزن ارتش مو
دوبله اختصاصی

The Wild Blade of Strangers

۶۰۷
۹۳%
6
۲۰۲۴
اکشن | درام | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: چین
|
سال انتشار: ۲۰۲۴
تماشا
فیلم در دوران آشوبناک پایان سلسله تانگ روایت می‌شود، شاهزاده لیانگ به قدرت رسیده و به طور مخفیانه وارث تاج و تخت را از بین می‌برد. تیان آنیه، یک فروشنده زغال ساده، ناخواسته در این توطئه درگیر می‌شود. او که تلاش می‌کند از شهر فرار کند، در میان نبردهایی شدید که در آن دوست و دشمن قابل تشخیص نیستند، با امپراطوری می‌جنگد و در نهایت موفق می‌شود مادر و کودکی را نجات دهد. فیلم با داستانی پر از اکشن و درام، تلاش‌های تیان آنیه را برای فاش کردن رازهای مخفی و حقیقت پشت قربانی‌های مردم شهر لیانگ به تصویر می‌کشد. این داستان در نهایت به مبارزه‌ای بزرگ منتهی می‌شود که در آن قهرمان ما می‌کوشد تا با استفاده از شجاعت و تدبیر خود، جلوی نابودی دیگران را بگیرد و از ظلم حاکم جلوگیری کند. اگر از تماشای این فیلم لذت بردید، گپ فیلم تماشای فیلم شمشیرزن نابینا را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۶۰۷
۹۳%
6
فیلم The Wild Blade of Strangers محصول کشور چین میباشد و در ژانر اکشن, درام در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درفیلم آخرین شمشیرزن ارتش مو بازیگرانی چون Jin Zhang و... به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم در دوران آشوبناک پایان سلسله تانگ روایت می‌شود، شاهزاده لیانگ به قدرت رسیده و به طور مخفیانه وارث تاج و تخت را از بین می‌برد. تیان آنیه، یک فروشنده زغال ساده، ناخواسته در این توطئه درگیر می‌شود. او که تلاش می‌کند از شهر فرار کند، در میان نبردهایی شدید که در آن دوست و دشمن قابل تشخیص نیستند، با امپراطوری می‌جنگد و در نهایت موفق می‌شود مادر و کودکی را نجات دهد. فیلم با داستانی پر از اکشن و درام، تلاش‌های تیان آنیه را برای فاش کردن رازهای مخفی و حقیقت پشت قربانی‌های مردم شهر لیانگ به تصویر می‌کشد. این داستان در نهایت به مبارزه‌ای بزرگ منتهی می‌شود که در آن قهرمان ما می‌کوشد تا با استفاده از شجاعت و تدبیر خود، جلوی نابودی دیگران را بگیرد و از ظلم حاکم جلوگیری کند.

اگر از تماشای این فیلم لذت بردید، گپ فیلم تماشای فیلم شمشیرزن نابینا را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Jin Zhang
Jin Zhang
بازیگر
بازیگر
Jin Zhang
Jin Zhang
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳