فرقه قاتلین سراب

فرقه قاتلین سراب
دوبله اختصاصی

Assassin's Creed Mirage

۷۸۶
۸۳%
7
۲۰۲۳
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: فرانسه
|
سال انتشار: ۲۰۲۳
تماشا
این فیلم داستان بازی کامپیوتری فرقه قاتلین سراب می‌باشد که در قرن نهم و در شهر بغداد جریان دارد. این بازه تاریخی، در اصل وقایع چند دهه قبل از اتفاق‌های نسخه والهالا را روایت می‌کند و شاهد زمانی خواهیم بود که شهر بغداد از خیلی جنبه‌های فرهنگی، علمی و هنری جایگاه بسیار ویژه‌ای در جهان داشته است. در انیمیشن فرقه قاتلین سراب، داستان یک جوان به نام بسیم روایت می‌شود که در بغداد زندگی می‌کند. او یک جیب‌بر حرفه‌ای است که با یک گروه مخفی از جنگجویان به نام اساسین‌ها آشنا می‌شود. بسیم، با انگیزه‌های شخصی خود، تصمیم می‌گیرد تا به اساسین‌ها بپیوندد و با آنها برای مبارزه با ظلم و ستم تلاش کند. در طول ماجراجویی‌های خود، بسیم با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شود. او باید با دشمنان اساسین‌ها، از جمله تمپلارها، مبارزه کند. او همچنین، باید با گذشته خود روبرو شود و حقیقت را در مورد خود کشف کند. اگر شما هم از این انیمیشن اکشن و سرگرم کننده لذت بردید، تماشای انیمیشن مورتال کامبت: انتقام اسکورپیون را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
...
۷۸۶
۸۳%
7
فیلم Assassin's Creed Mirage محصول کشور فرانسه میباشد و در ژانر اکشن, ماجراجویی, تاریخی در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. درفیلم فرقه قاتلین سراب بازیگرانی چون Shohreh Aghdashloo و... به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم داستان بازی کامپیوتری فرقه قاتلین سراب می‌باشد که در قرن نهم و در شهر بغداد جریان دارد. این بازه تاریخی، در اصل وقایع چند دهه قبل از اتفاق‌های نسخه والهالا را روایت می‌کند و شاهد زمانی خواهیم بود که شهر بغداد از خیلی جنبه‌های فرهنگی، علمی و هنری جایگاه بسیار ویژه‌ای در جهان داشته است.

 در انیمیشن فرقه قاتلین سراب، داستان یک جوان به نام بسیم روایت می‌شود که در بغداد زندگی می‌کند. او یک جیب‌بر حرفه‌ای است که با یک گروه مخفی از جنگجویان به نام اساسین‌ها آشنا می‌شود. بسیم، با انگیزه‌های شخصی خود، تصمیم می‌گیرد تا به اساسین‌ها بپیوندد و با آنها برای مبارزه با ظلم و ستم تلاش کند.

در طول ماجراجویی‌های خود، بسیم با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شود. او باید با دشمنان اساسین‌ها، از جمله تمپلارها، مبارزه کند. او همچنین، باید با گذشته خود روبرو شود و حقیقت را در مورد خود کشف کند.

اگر شما هم از این انیمیشن اکشن و سرگرم کننده لذت بردید، تماشای انیمیشن مورتال کامبت: انتقام اسکورپیون را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

عوامل فیلم
Shohreh Aghdashloo
Shohreh Aghdashloo
بازیگر
بازیگر
Shohreh Aghdashloo
Shohreh Aghdashloo
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳