اعماق قلب: حیات وحش تگزاس

اعماق قلب: حیات وحش تگزاس

Deep in the Heart: A Texas Wildlife Story

۹۱
۹۰%
8
۲۰۲۲
Documentary | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: آمریکا
|
سال انتشار: ۲۰۲۲
تماشا
مستند اعماق قلب: حیات وحش تگزاس با روایتگری هنرپیشه آمریکایی متیو مک کانهی، به مناظر خیره‌ کننده و منحصر به فرد تگزاس و رفتار قابل توجه حیات وحش آن می‌پردازد که در هیچ کجای جهان نظیر آن یافت نمی شود. داستان از نگاه گونه‌های حیات‌وحش از گربه‌ماهی کور مرموز گرفته تا شیر کوهستانی گریزان روایت می‌شود، این داستان رابطه همیشه در حال تغییر ما با دنیای طبیعی را دنبال می‌کند و توانایی ما را برای از بین بردن، حفظ و بازیابی حیات وحش و زیستگاهی که متقابلاً به آن وابسته هستیم را نشان می‌دهد. این مستند فیلم‌برداری پیشرفته‌ای دارد و از بلندترین قله‌های غرب تگزاس، از میان سفره‌های آب و رودخانه‌ها به اعماق خلیج مکزیک سفر می‌کند. هدف مستند اعماق قلب حفظ مکان‌های وحشی باقی‌مانده، نشان دادن ارتباط آب و حیات وحش و اهمیت حفاظت از تگزاس در مقیاس قاره‌ای است.
...
۹۱
۹۰%
8
فیلم Deep in the Heart: A Texas Wildlife Story محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر Documentary در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است.

مستند اعماق قلب: حیات وحش تگزاس 2022 Deep in the Heart: A Texas Wildlife Story محصول کمپانی Fin & Fur Films کشور آمریکاست.این مستند که به نویسندگی و کارگردانی بن مسترز تهیه شده در 3 ژوئن 2022 منتشر شده است. مستند اعماق قلب: حیات وحش تگزاس با روایتگری هنرپیشه آمریکایی متیو مک کانهی، به مناظر خیره‌ کننده و منحصر به فرد تگزاس و رفتار قابل توجه حیات وحش آن می‌پردازد که در هیچ کجای جهان نظیر آن یافت نمی شود.
داستان از نگاه گونه‌های حیات‌وحش از گربه‌ماهی کور مرموز گرفته تا شیر کوهستانی گریزان روایت می‌شود، این داستان رابطه همیشه در حال تغییر ما با دنیای طبیعی را دنبال می‌کند و توانایی ما را برای از بین بردن، حفظ و بازیابی حیات وحش و زیستگاهی که متقابلاً به آن وابسته هستیم را نشان می‌دهد. این مستند فیلم‌برداری پیشرفته‌ای دارد و از بلندترین قله‌های غرب تگزاس، از میان سفره‌های آب و رودخانه‌ها به اعماق خلیج مکزیک سفر می‌کند. هدف مستند اعماق قلب حفظ مکان‌های وحشی باقی‌مانده، نشان دادن ارتباط آب و حیات وحش و اهمیت حفاظت از تگزاس در مقیاس قاره‌ای است.

عوامل فیلم
Ben Masters
Ben Masters
نویسنده
نویسنده
Ben Masters
Ben Masters
نویسنده
نویسنده
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳