مایک

مایک
دوبله فارسی

Mike

۲۸۱
۹۴%
6
۲۰۲۲
|
1 Season
بیوگرافی | درام | ورزشی | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: آمریکا
|
سال انتشار: ۲۰۲۲
تماشا
سریال مایک یک بیوگرافی در ژانر درام و ورزشی است که زندگی و حرفه غم انگیز و بحث برانگیز قهرمان سنگین وزن مایک تایسون یکی از مهمترین ترین چهره ها در فرهنگ ورزش را بررسی می‌کند.
...
۲۸۱
۹۴%
6
سریال Mike محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر بیوگرافی, درام, ورزشی در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است. درسریال مایک بازیگرانی چون Russell Hornsby و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال مایک با همکاری سه کمپانی 20th Television، Clubhouse Pictures ،Entertainment 360 تولید شده است. این سریال که با نام مایک: علاوه بر تایسون نیز شناخته می‌شود بر اساس فیلمنامه ای از استیون راجرز و دارنل براون و به کارگردانی کریگ گیلسپی ساخته شده است. پخش این سریال اولین بار در تاریخ 25 آگوست سال 2022 از شبکه Hulu در کشور آمریکا آغاز شد سپس توسط سرویس استریم دیزنی پلاس +Disney در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد. سریال مایک یک بیوگرافی در ژانر درام و ورزشی است که ​زندگی و حرفه غم انگیز و بحث برانگیز قهرمان سنگین وزن مایک تایسون یکی از مهمترین ترین چهره ها در فرهنگ ورزش را بررسی می‌کند

عوامل فیلم
Russell Hornsby
Russell Hornsby
بازیگر
بازیگر
Russell Hornsby
Russell Hornsby
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳