داخل چرنوبیل همراه با بن فوگل

داخل چرنوبیل همراه با بن فوگل

Inside Chernobyl with Ben Fogle

۲۹
۹۰%
7
۲۰۲۱
Documentary | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: انگلستان
|
سال انتشار: ۲۰۲۱
تماشا
مستند داخل چرنوبیل همراه با بن فوگل Inside Chernobyl with Ben Fogle 2021 ساخت کشور انگلیس که در 3 مارس 2021 منتشر شد با نام دیگر چرنوبیل: 35 سال قبل نیز شناخته می شود. در این مستند که به کارگردانی بن فوگل می باشد بازیگرانی مانند آنتون کوتی و الکساندر سیروتا هنرنمایی می کنند. محل فیلمبرداری آن پریپیات اکراین واقع در جایی ست که فاجعه ی چرنوبیل رقم می خورد. این مستند پس از حضور در جشنواره‌ بین‌المللی Television Business International Content Innovation Awards موفق شد نامزد دریافت جایزه Content Innovation Award برای بهترین مستند شود. در مستند داخل چرنوبیل همراه با بن فوگل می‌بینید 35 سال پس از بدترین حادثه هسته‌ای جهان، بن فوگل یک هفته را در منطقه ممنوعه چرنوبیل سپری می کند، اسرار آن را فاش و به اتاق کنترل شوم شماره 4 دسترسی پیدا می‌کند، جایی که فاجعه ابتدا از آنجا آغاز شد و…
...
۲۹
۹۰%
7
فیلم Inside Chernobyl with Ben Fogle محصول کشور انگلستان میباشد و در ژانر Documentary به کارگردانی Ben Fogle در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. درفیلم داخل چرنوبیل همراه با بن فوگل بازیگرانی چون Anton Kotee, Aleksandr Syrota و... به ایفای نقش پرداخته اند.

مستند داخل چرنوبیل همراه با بن فوگل Inside Chernobyl with Ben Fogle 2021 ساخت کشور انگلیس که در 3 مارس 2021 منتشر شد با نام دیگر چرنوبیل: 35 سال قبل نیز شناخته  می شود. در این مستند که به کارگردانی بن فوگل می باشد بازیگرانی مانند آنتون کوتی و الکساندر سیروتا هنرنمایی می کنند. محل فیلمبرداری آن پریپیات اکراین واقع در جایی ست که فاجعه ی چرنوبیل رقم می خورد. این مستند پس از حضور در جشنواره‌ بین‌المللی Television Business International Content Innovation Awards موفق شد نامزد دریافت جایزه Content Innovation Award برای بهترین مستند شود. 
در مستند داخل چرنوبیل همراه با بن فوگل می‌بینید 35 سال پس از بدترین حادثه هسته‌ای جهان، بن فوگل یک هفته را در منطقه ممنوعه چرنوبیل سپری می کند، اسرار آن را فاش و به اتاق کنترل شوم شماره 4 دسترسی پیدا می‌کند، جایی که فاجعه ابتدا از آنجا آغاز شد و…

عوامل فیلم
Ben Fogle
Ben Fogle
کارگردان
کارگردان
Anton Kotee
Anton Kotee
بازیگر
بازیگر
Aleksandr Syrota
Aleksandr Syrota
بازیگر
بازیگر
Ben Fogle
Ben Fogle
کارگردان
کارگردان
Anton Kotee
Anton Kotee
بازیگر
بازیگر
Aleksandr Syrota
Aleksandr Syrota
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳