چرنوبیل: نوارهای گمشده

چرنوبیل: نوارهای گمشده

Chernobyl: The Lost Tapes

۶۸
۸۸%
8
۲۰۲۲
Documentary | تاریخی | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: انگلستان
|
سال انتشار: ۲۰۲۲
تماشا
داستان مستند چرنوبیل نوارهای گمشده ،شامل تصاویری است که به تازگی از فاجعه‌ای که در نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل سال 1986 میلادی رخ داده یافت شده و بازگوی حادثه‌ی چرنوبیل از زبان شاهدان است، که در زمان وقوع حادثه در محل حضور داشتند...
...
۶۸
۸۸%
8
فیلم Chernobyl: The Lost Tapes محصول کشور انگلستان میباشد و در ژانر Documentary, تاریخی در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است.

دانلود فیلم Chernobyl: The Lost Tapes 2022 فیلم چرنوبیل: نوارهای گمشده محصول سال 2022 کشور انگلستان به کارگردانی جیمز جونز و در ژانر تاریخی، مستند می‌باشد. این فیلم برای اولین بار در تاریخ 28 فوریه 2022 در کشور انگلستان به نمایش درآمد، سپس در تاریخ 10 آوریل توسط سرویس استریم HBO Max در کشورهای آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا و.. همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.
فاجعه چرنوبیل حادثه‌ای هسته‌ای بود که در تاریخ 26 آوریل 1986 در رآکتور هسته‌ای شماره 4 نیروگاه چرنوبیل، در نزدیکی شهر پریپیات در شمال جمهوری شوروی سوسیالیستی اوکراین از اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی رخ داد؛ این فاجعه یکی از دو بحران هسته‌ای است که بر اساس مقیاس‌گر رویدادهای بین‌المللی هسته‌ای و رادیولوژیک، در گروه شماره 7 (بالاترین مقیاس) طبقه‌بندی شده‌ است؛ این درجه نشان‌دهنده یک حادثه عظیم است؛ به معنی انتشار عمده مواد رادیواکتیو با اثرات گسترده بهداشتی و زیست‌محیطی که نیازمند اقدامات برنامه‌ریزی شده فوری و طولانی‌ مدت در جهت مقابله است.
 مستند چرنوبیل نوارهای گمشده ،شامل تصاویری است که به تازگی از فاجعه‌ای که در نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل سال 1986 میلادی رخ داده یافت شده و بازگوی حادثه‌ی چرنوبیل از زبان شاهدان است، که در زمان وقوع حادثه در محل حضور داشتند...

عوامل فیلم
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳