کانر مک گرگور: بدنام

کانر مک گرگور: بدنام

Conor McGregor: Notorious

۲۲۶
۹۱%
7
۲۰۱۷
Documentary | بیوگرافی | ورزشی | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: Ireland
|
سال انتشار: ۲۰۱۷
تماشا
فیلم مستند کانر مک گرگور: بدنام، روایتی است از زندگی حرفه‌ای مبارز ایرلندی MMA، کانر مک‌گرگور. این فیلم که با دسترسی نامحدود به زندگی شخصی و حرفه‌ای کانر ساخته شده، یک داستان حماسی از فراز و نشیب‌ها، پیروزی‌ها و شکست‌های او را به تصویر می‌کشد. از آغاز مسیر حرفه‌ای او در دوبلین تا رسیدن به قهرمانی UFC و مبارزه معروفش با فلوید می‌وِدر در مسابقه بوکس، این مستند به تفصیل به بررسی مراحل مختلف زندگی و کار مک‌گرگور می‌پردازد. در طول فیلم، تماشاچیان شاهد تلاش‌ها، استقامت و پشتکار مک‌گرگور در مسیر رسیدن به اهداف بزرگ و غلبه بر چالش‌ها هستند. فیلم همچنین شامل لحظات خصوصی و نادیده از زندگی او، از جمله روابط با خانواده، دوستان و تیم حمایتی‌اش است. این مستند نه تنها برای طرفداران مک‌گرگور بلکه برای علاقه‌مندان به داستان‌های الهام‌بخش و ورزش‌های رزمی جذاب و دیدنی است. گپ فیلم تماشای مستند کریستیانو رونالدو: ستاره‌ای درخشان را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۲۲۶
۹۱%
7
فیلم Conor McGregor: Notorious محصول کشور Ireland میباشد و در ژانر Documentary, بیوگرافی, ورزشی به کارگردانی Gavin Fitzgerald در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. درفیلم کانر مک گرگور: بدنام بازیگرانی چون José Aldo, Audie Attar, Ryan Buescher و... به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم مستند کانر مک گرگور: بدنام،  روایتی است از زندگی حرفه‌ای مبارز ایرلندی MMA، کانر مک‌گرگور. این فیلم که با دسترسی نامحدود به زندگی شخصی و حرفه‌ای کانر ساخته شده، یک داستان حماسی از فراز و نشیب‌ها، پیروزی‌ها و شکست‌های او را به تصویر می‌کشد. از آغاز مسیر حرفه‌ای او در دوبلین تا رسیدن به قهرمانی UFC و مبارزه معروفش با فلوید می‌وِدر در مسابقه بوکس، این مستند به تفصیل به بررسی مراحل مختلف زندگی و کار مک‌گرگور می‌پردازد.
در طول فیلم، تماشاچیان شاهد تلاش‌ها، استقامت و پشتکار مک‌گرگور در مسیر رسیدن به اهداف بزرگ و غلبه بر چالش‌ها هستند. فیلم همچنین شامل لحظات خصوصی و نادیده از زندگی او، از جمله روابط با خانواده، دوستان و تیم حمایتی‌اش است. این مستند نه تنها برای طرفداران مک‌گرگور بلکه برای علاقه‌مندان به داستان‌های الهام‌بخش و ورزش‌های رزمی جذاب و دیدنی است.

گپ فیلم تماشای مستند کریستیانو رونالدو: ستاره‌ای درخشان را به شما پیشنهاد می‌کند.

عوامل فیلم
Gavin Fitzgerald
Gavin Fitzgerald
کارگردان
کارگردان
José Aldo
José Aldo
بازیگر
بازیگر
Audie Attar
Audie Attar
بازیگر
بازیگر
Ryan Buescher
Ryan Buescher
بازیگر
بازیگر
Gavin Fitzgerald
Gavin Fitzgerald
کارگردان
کارگردان
José Aldo
José Aldo
بازیگر
بازیگر
Audie Attar
Audie Attar
بازیگر
بازیگر
Ryan Buescher
Ryan Buescher
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳