ماموریت غیرممکن ۷: روزشمار مرگ

ماموریت غیرممکن ۷: روزشمار مرگ
دوبله فارسی

Mission: Impossible - Dead Reckoning

۳۳۴۶
۹۳%
8
۲۰۲۳
اکشن | ماجراجویی | هیجان انگیز | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: آمریکا
|
سال انتشار: ۲۰۲۳
تماشا
داستان فیلم ماموریت غیرممکن 7 : روزشمار مرگ درباره‌ی ماموریت جدید اتان هانت و تیم صندوق بین المللی پول است که باید یک سلاح خطرناک را قبل از اینکه به دست افراد اشتباه بیفتد، ردیابی کنند. "ماموریت غیرممکن 7: روزشمار مرگ - Dead Reckoning" با ادغام ژانرهای اکشن و هیجان، همراه با نبردهای نفس‌گیر، تجربه‌ای تلخ و دلهره‌آور از جهان تجسم می‌کند که در آن هیچ‌چیز نمی‌تواند برای تیم ماموریت غیرممکن و پیچیده به نظر برسد. این اثر تازه‌ای برای عاشقان سینما و هواداران سریال "ماموریت غیرممکن" است.
...
۳۳۴۶
۹۳%
8
فیلم Mission: Impossible - Dead Reckoning محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر اکشن, ماجراجویی, هیجان انگیز در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است.

داستان فیلم ماموریت غیرممکن 7 : روزشمار مرگ درباره‌ی ماموریت جدید اتان هانت و تیم صندوق بین المللی پول است که باید یک سلاح خطرناک را قبل از اینکه به دست افراد اشتباه بیفتد، ردیابی کنند.

"ماموریت غیرممکن 7: روزشمار مرگ - Dead Reckoning" با ادغام ژانرهای اکشن و هیجان، همراه با نبردهای نفس‌گیر، تجربه‌ای تلخ و دلهره‌آور از جهان تجسم می‌کند که در آن هیچ‌چیز نمی‌تواند برای تیم ماموریت غیرممکن و پیچیده به نظر برسد. این اثر تازه‌ای برای عاشقان سینما و هواداران سریال "ماموریت غیرممکن" است.

عوامل فیلم
فیلم های مرتبط
Gapfilm

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳