داستان داستانها

داستان داستانها

Tale of Tales

۶۰
۷۵%
6
۲۰۱۵
درام | فانتزی | ترسناک | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: ایتالیا، فرانسه، UK
|
سال انتشار: ۲۰۱۵
تماشا
داستان داستان‌ها، فیلمی فانتزی، برگرفته از مجموعه داستان‌های ایتالیایی قرن 17 میلادی است. این فیلم به سه داستان درهم تنیده و عجیب و غریب می‌پردازد که در سه پادشاهی مختلف رخ می‌دهد. هر داستان، موضوعاتی چون عشق، هوس، فداکاری و قدرت را به تصویر می‌کشد. در پادشاهی اول، ما با ملکه‌ای مواجه هستیم که به شدت آرزوی فرزند دارد. او به هر قیمتی حاضر است تا این آرزوی خود را برآورده سازد، حتی اگر این بها، جان یک موجود زنده باشد. داستان دوم درباره پادشاهی است که عاشق یک زن مرموز می‌شود، بدون آنکه بداند او در واقعیت چه شکلی است. داستان سوم ماجراهای پادشاه دیگری را دنبال می‌کند که به خاطر علاقه به یک حیوان، پادشاهی و خانواده‌اش را به خطر می‌اندازد. این فیلم با استفاده از عناصر فانتزی و تصاویر خیره‌کننده، به بررسی مضامین عمیق انسانی و روانشناسی شخصیت‌ها می‌پردازد. Tale of Tales یک سفر جادویی به دنیایی است که در آن مرز بین واقعیت و افسانه محو می‌شود، جایی که داستان‌ها نه تنها سرگرم‌کننده، بلکه آموزنده و گاهی ترسناک هستند. این فیلم درام به تماشاگر این امکان را می‌دهد که در عمق داستان‌های قدیمی غرق شود و مفاهیمی چون قدرت، عشق و فداکاری را از منظری جدید ببیند. اگر از تماشای این فیلم لذت بردید، گپ فیلم تماشای فیلم سیلور و کتاب رویاها را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۶۰
۷۵%
6
فیلم Tale of Tales محصول کشور ایتالیا - فرانسه - UK میباشد و در ژانر درام, فانتزی, ترسناک به کارگردانی Matteo Garrone در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است. درفیلم داستان داستانها بازیگرانی چون John C. Reilly, Salma Hayek, Toby Jones, Vincent Cassel و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان داستان‌ها، فیلمی فانتزی، برگرفته از مجموعه داستان‌های ایتالیایی قرن 17 میلادی است. این فیلم به سه داستان درهم تنیده و عجیب و غریب می‌پردازد که در سه پادشاهی مختلف رخ می‌دهد. هر داستان، موضوعاتی چون عشق، هوس، فداکاری و قدرت را به تصویر می‌کشد. در پادشاهی اول، ما با ملکه‌ای مواجه هستیم که به شدت آرزوی فرزند دارد. او به هر قیمتی حاضر است تا این آرزوی خود را برآورده سازد، حتی اگر این بها، جان یک موجود زنده باشد. داستان دوم درباره پادشاهی است که عاشق یک زن مرموز می‌شود، بدون آنکه بداند او در واقعیت چه شکلی است. داستان سوم ماجراهای پادشاه دیگری را دنبال می‌کند که به خاطر علاقه به یک حیوان، پادشاهی و خانواده‌اش را به خطر می‌اندازد.
این فیلم با استفاده از عناصر فانتزی و تصاویر خیره‌کننده، به بررسی مضامین عمیق انسانی و روانشناسی شخصیت‌ها می‌پردازد. Tale of Tales  یک سفر جادویی به دنیایی است که در آن مرز بین واقعیت و افسانه محو می‌شود، جایی که داستان‌ها نه تنها سرگرم‌کننده، بلکه آموزنده و گاهی ترسناک هستند. این فیلم درام به تماشاگر این امکان را می‌دهد که در عمق داستان‌های قدیمی غرق شود و مفاهیمی چون قدرت، عشق و فداکاری را از منظری جدید ببیند.

اگر از تماشای این فیلم لذت بردید، گپ فیلم تماشای فیلم سیلور و کتاب رویاها را به شما پیشنهاد می‌کند.

عوامل فیلم
John C. Reilly
John C. Reilly
بازیگر
بازیگر
Salma Hayek
Salma Hayek
بازیگر
بازیگر
Toby Jones
Toby Jones
بازیگر
بازیگر
Vincent Cassel
Vincent Cassel
بازیگر
بازیگر
Matteo Garrone
Matteo Garrone
کارگردان
کارگردان
John C. Reilly
John C. Reilly
بازیگر
بازیگر
Salma Hayek
Salma Hayek
بازیگر
بازیگر
Toby Jones
Toby Jones
بازیگر
بازیگر
Vincent Cassel
Vincent Cassel
بازیگر
بازیگر
Matteo Garrone
Matteo Garrone
کارگردان
کارگردان
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳