مرد عنکبوتی: درمیان دنیای عنکبوتی

مرد عنکبوتی: درمیان دنیای عنکبوتی
دوبله فارسی

Spider Man: Across the Spider Verse - Part One

۳۴۹۹
۹۲%
9
۲۰۲۳
پویا نمایی | اکشن | ماجراجویانه | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: آمریکا
|
سال انتشار: ۲۰۲۳
تماشا
مرد عنکبوتی به همراه گون استیسی (زن عنکبوتی) تیمی جدید تشکیل می‌دهند تا با یک شرور قدرتمند مقابله کنند. آن‌ها همراه با هم برای ماجراجویی به نقاط مختلف جهان سفر می‌کنند. انیمیشن "Spider Man: Across the Spider-Verse - Part One" دنیای بصری زیبایی را برای بینندگان به تصویر می‌کشد. برای طرفداران عنکبوتی‌ها و دنیای مارول یک تجربه بی‌نظیر را به ارمغان می‌آورد. با موسیقی هیجان‌انگیز و صداگذاری حرفه‌ای، همراه با داستانی پرشور و شخصیت‌های قوی، "Spider Man: Across the Spider-Verse - Part One" توانسته است محبوبیت بسیاری را به دست آورده و منتظران خود را در شگفت‌انگیزی و هیجان فرو برده است.
...
۳۴۹۹
۹۲%
9
فیلم Spider Man: Across the Spider Verse - Part One محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر پویا نمایی, اکشن, ماجراجویانه در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است.

مرد عنکبوتی به همراه گون استیسی (زن عنکبوتی) تیمی جدید تشکیل می‌دهند تا با یک شرور قدرتمند مقابله کنند. آن‌ها همراه با هم برای ماجراجویی به نقاط مختلف جهان سفر می‌کنند.
انیمیشن "Spider Man: Across the Spider-Verse - Part One" دنیای بصری زیبایی را برای بینندگان به تصویر می‌کشد. برای طرفداران عنکبوتی‌ها و دنیای مارول یک تجربه بی‌نظیر را به ارمغان می‌آورد. با موسیقی هیجان‌انگیز و صداگذاری حرفه‌ای، همراه با داستانی پرشور و شخصیت‌های قوی، "Spider Man: Across the Spider-Verse - Part One" توانسته است محبوبیت بسیاری را به دست آورده و منتظران خود را در شگفت‌انگیزی و هیجان فرو برده است.

عوامل فیلم
فیلم های مرتبط
Gapfilm

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳