وایکینگ ها

وایکینگ ها
دوبله اختصاصی

Vikings

۸۹۴۹
۹۶%
8
۲۰۱۳
|
6 Season
درام | تاریخی | رمانتیک، جنگ | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: Ireland، کانادا
|
سال انتشار: ۲۰۱۳
تماشا
در سایه کوه‌های برفی اسکاندیناوی، جایی که آسمان و زمین با یکدیگر ملاقات می‌کنند، داستان‌هایی پنهان شده‌اند که فراتر از هر افسانه‌ای است. سریال وایکینگ ها ما را به دورانی می‌برد که جهان هنوز پر از اسرار بود و قهرمانان به دنبال جایگاه خود در تاریخ بودند. راگنار لاثبروک، یک کشاورز ساده با آرزوهای بزرگ. او نه تنها از سرزمین خود و خانواده‌اش محافظت می‌کند، بلکه به دنبال اراضی ناشناخته و فراتر از دریاها می‌گردد. او معتقد است که قرار است تاریخ را شکل دهد، و این باور او را به ماجراجویی‌هایی می‌برد که جهان آن زمان را تغییر می‌دهد. اما در این مسیر، راگنار با دشمنانی روبرو می‌شود که می‌خواهند او را نابود کنند. از شاه‌ها و کنگان‌هایی که قدرت‌هایش را تهدید می‌بینند، گرفته تا خیانت‌های نزدیکانش. همچنین، داستان‌هایی از عشق و فداکاری که در قلب این ماجراجویی‌ها است و می‌تواند سرنوشت‌ها را تغییر دهد.
...
۸۹۴۹
۹۶%
8
سریال Vikings محصول کشور Ireland - کانادا میباشد و در ژانر درام, تاریخی, رمانتیک، جنگ در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است.

در سایه کوه‌های برفی اسکاندیناوی، جایی که آسمان و زمین با یکدیگر ملاقات می‌کنند، داستان‌هایی پنهان شده‌اند که فراتر از هر افسانه‌ای است. سریال وایکینگ ها ما را به دورانی می‌برد که جهان هنوز پر از اسرار بود و قهرمانان به دنبال جایگاه خود در تاریخ بودند.
راگنار لاثبروک، یک کشاورز ساده با آرزوهای بزرگ. او نه تنها از سرزمین خود و خانواده‌اش محافظت می‌کند، بلکه به دنبال اراضی ناشناخته و فراتر از دریاها می‌گردد. او معتقد است که قرار است تاریخ را شکل دهد، و این باور او را به ماجراجویی‌هایی می‌برد که جهان آن زمان را تغییر می‌دهد.
اما در این مسیر، راگنار با دشمنانی روبرو می‌شود که می‌خواهند او را نابود کنند. از شاه‌ها و کنگان‌هایی که قدرت‌هایش را تهدید می‌بینند، گرفته تا خیانت‌های نزدیکانش. همچنین، داستان‌هایی از عشق و فداکاری که در قلب این ماجراجویی‌ها است و می‌تواند سرنوشت‌ها را تغییر دهد. به علاقه‌مندان ژانر درام و تاریخی تماشای سریال ظهور امپراتوری ها: عثمانی را پیشنهاد می‌کنیم.

عوامل فیلم
فیلم های مرتبط
Gapfilm

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳