بهترین سریال‌های ترسناک 2022

بهترین سریال‌های ترسناک 2022

با اتمام سال میلادی، معمولا لیست برترین آثار در ژانرهای مختلف از دیدگاه پلتفرم‌ها و وب سایت‌های مختلف منتشر می‌شود. یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین ژانرهای سینمایی جهان، ژانر ترس و وحشت است که با گذر زمان شمار محصولات تولیدی در آن رو به افزایش است. وب سایت " بلادی دیسگاستینگ " بدون شک یکی از بهترین منابع برای دنبال کردن تازه‌ترین اخبار در مورد بازی‌ها، پادکست‌ها، سریال‌ها و فیلم‌های ژانر وحشت است که هر ساله لیست برترین آثار سینمایی و تلویزیونی آن سال را از دیدگاه خود منتشر می‌کند. لیست ترسناک‌ترین سریال‌های سال 2022 میلادی به شرح زیر است: 

 

شماره 1: سریال شاینینگ ویل (Shining Vale)

 

این سریال از آن دسته آثاری است که اولین فصلش در سال 2022 منتشر شده است. شاینینگ ویل روایت‌گر داستان زندگی یک خانواده است که به خانه‌ای جدید در یک شهر کوچک نقل مکان می‌کنند. خانه ای که یک خانه عادی نیست و نفرین شده است. اکنون که این مطلب را برای شما می‌نویسیم بینندگان در Imdb امتیاز 6.9 ار 10 را برای این سریال در نظر گرفته‌اند.

 

شماره 2: سریال 1899

 

سریال 1899 یکی از پرطرفدارترین سریال‌های سال 2022 میلادی و نتفلیکس است که داستان یک گروه مهاجر اهل اروپا را روایت می‌کند که با یک کشتی باری از لندن شروع به حرکت می‌کنند تا به نیویورک مهاجرت کنند و زندگی جدید خود را آنجا آغاز کنند. آنها در طول مسیر با یک کشتی پر از مهاجر دیگر مواجه می‌شوند و از آن لحظه به بعد سفر آنها تبدیل به یک کابوس می‌شود. بینندگان تا به این لحظه به این سریال امتیاز 7.5 از 10 را داده‌اند که امتیاز بالایی محسوب می‌شود. نکته ناراحت کننده درباره این سریال، عدم تمدید آن توسط نتفلیکس است. این پلتفرم به تازگی اعلام کرده که سریال 1899 با همین یک فصل به اتمام می‌رسد و تمدید نخواهد شد. 

 

شماره 3: سریال مصاحبه‌ای با خون آشام (Interview with the vampire)

 

داستان این سریال توسط آن رایس و بر اساس یک رمان، به رشته تحریر درآمده است. مصاحبه‌ای با خون آشام داستان یک خون آشام را روایت می‌کند که در حال تعریف زندگی خود برای یک روزنامه نگار است. امتیازی که بینندگان برای این سریال در نظر گرفته‌اند 7 از 10 است. 

 

شماره 4: سریال خدمتگزار (Servant)

 

سریال خدمتگزار داستان زندگی یک زوج را به تصویر می‌کشد که کودکشان را از دست می‌دهند. آنها پس از مرگ فرزندشان یک عروسک را جایگزین او می‌کنند. بینندگان این سریال، امتیاز 7.5 را برای آن در وب سایت Imdb در نظر گرفته‌اند. 

 

شماره 5: سریال آنچه ما در سایه انجام می‌دهیم (What We Do In The Shadows)

 

سریال آنچه ما در سایه انجام می‌دهیم، داستان 4 خون آشام را روایت می‌کند که صد سال است در کنار هم در یک جزیره زندگی می‌کنند. بینندگان تا به این لحظه امتیاز 8.6 را برای این سریال در نظر گرفته‌اند. 

 

شماره 6: سریال قفسه عجایب (Cabinet Of Curiosities)

 

گیرمو دل‌تورو کارگردان شاخص مکزیکی سازنده این سریال است و طی آن 8 کابوس وحشتناک را در 8 قسمت به تصویر می‌کشد. سریال قفسه عجایب تا به این لحظه توانسته امتیاز 7 از 10 را از بینندگانش دریافت کند. 

 

شماره 7: سریال عشق، مرگ و ربات‌ها (Love Death & Robots)

 

این سریال مجموعه‌ای از انیمیشن‌های کوتاه است که ژانرهای مختلفی را پوشش می‌دهد و داستان ثابتی ندارد. بینندگان تا لحظه نگارش این خبر، امتیاز 8.4 از 10 را برای آن در وب سایت Imdb در نظر گرفته‌اند. 

 

شماره 8: سریال شر (Evil)

 

این سریال متفاوت درباره یک کارگر، یک روانشناسی بالینی شکاک و یک کشیش در حال آموزش است که به یکدیگر می‌پیوندند تا درباره اتفاقات فراطبیعی مثل جن زدگی تحقیق کنند. امتیاز داده شده به این سریال تا به این لحظه 7.7  از 10 است. 

 

شماره 9: سریال چاکی (Chucky)

 

سریال چاکی یکی دیگر از داستان‌های این عروسک ترسناک و وحشتناک را روایت می‌کند. چاکی همیشه یکی از آثار پر طرفدار این ژانر بوده و این سریال هم از برترین محصولات تولید شده تحت این فرنچایز است. بینندگان تا به این لحظه در وب سایت Imdb امتیاز 7.3 ار 10 را برای این اثر ثبت کرده‌اند.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳