فیلمبرداری سریال The Penguin به زودی آغاز خواهد شد

فیلمبرداری سریال The Penguin به زودی آغاز خواهد شد

سال 2022 برای طرفداران فیلم‌های بتمن یک سال خاص بود، چرا که جدیدترین ساخته از سری داستان‌های بتمن با نام The Batman 2022 در ماه مارچ اکران شد و عملکرد بسیار خوبی هم داشت. این فیلم علاوه بر فروش چشمگیر 770 میلیون دلاری توانست علاقمندان این کاراکتر دنیای دی سی را نیز راضی کند. اما این روزها دوباره نام بتمن بر سر زبان‌ها افتاده و دلیل آن هم انتشار خبر ساخت یک سریال اسپین آف برای این فیلم با نام The Penguin است. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را درباره این سریال در اختیار شما قرار دهیم. 

مت ریوز کارگردان فیلم موفق The Batman 2022 اخیرا مصاحبه‌ای با کلایدر انجام داده و طی آن اعلام کرده که به زودی فیلم‌ برداری سریال پنگوئن به کارگردانی خودش آغاز خواهد شد. کارگردان یکی از پول‌سازترین پروژه‌های سینمایی 2022 اعلام کرده که پس از به موفقیت رسیدن فیلم بتمن 2022، روسای دی سی استودیوز تصمیم گرفتند تا چند اسپین آف نیز برای این فیلم ساخته شود. اکنون نام دو اسپین آف فیلم تایید شده که اولی پنگوئن و دومی تیمارستان آرکهام است که داستان‌های هیجان انگیزی را روایت خواهند کرد. او علاوه بر این موضوع به جزئیات دیگری هم درباره ساخت قسمت دوم بتمن اشاره کرده است. 

مت ریوز همچنین در ادامه گفته است که کالین فارل فیلم‌نامه قسمت اول را پسندیده و در همه موارد دیگر نیز با تیم سازنده توافق وجود دارد به همین دلیل به احتمال زیاد ما خیلی خیلی زود فیلم‌برداری سریال را شروع خواهیم کرد. 

اگر از دنبال کنندگان داستان‌های بتمن باشید شخصیت پنگوئن را به خوبی می‌شناسید، اما اگر با این کاراکتر آشنا نیستید، پنگوئن یکی از شرورترین شخصیت‌های داستان‌های Batman است که نقشش را در قسمت اول این فیلم، بازیگر مطرح هالیوود یعنی کالین فارل بر عهده داشته است. داستان سریال Penguin پس از وقایع فیلم بتمن روی می‌دهد و اتفاقات جذابی را روایت می‌کند که قطعا طرفداران دی سی را شگفت زده خواهد کرد. 

بر اساس اطلاعاتی که درباره این سریال وجود دارد، فارل قرار است دوباره نقش همین شخصیت را بازی کند. او چندی پیش به entertainment tonight گفته بود که من کار ریوز را می‌پسندم چرا که او در مورد کارش بسیار دقیق اس به همین دلیل کار کردن با او برای من هیجان انگیز است. وی همچنین اضافه کرده، زمانی که فیلم اصلی به پایان رسید من فکر نمی‌کردم اسپین آفی برای آن ساخته شود. موضوعی که بیشتر به آن فکر می‌کردم این بود که به اندازه کافی به شخصیت پنگوئن پرداخته نشده است.

بر اساس اطلاعاتی که تا به این لحظه به بیرون درز کرده احتمالا فیلمبرداری این سریال 5 تا 6 ماه طول خواهد کشید و اواخر 2023 یا اوایل 2024 باید منتظر انتشار آن باشیم.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳