نقد و بررسی انیمیشن Strange World

نقد و بررسی انیمیشن Strange World

یکی از انیمیشن‌های جذاب امسال که بسیاری منتظر اکرانش هستند، Strange World یا دنیای عجیب و غریب است. این اثر توسط استودیو انیمیشن‌ سازی Walt Disney ساخته شده و قرار است توسط کمپانی Walt Disney Pictures منتشر شود. این پویا نمایی علمی تخیلی که در ژانر ماجراجویی و اکشن تولید شده، شصت و یکمین فیلم انیمیشنی است که توسط دیزنی ارائه شده و به تازگی یک تریلر جذاب هم از آن منتشر شده است. کارگردان این پویانمایی که تهیه‌کنندگی‌اش بر عهده روی کانلی بوده، دان هال نام دارد و کوی نگوین هم نویسندگی آن را بر عهده داشته است. یکی از نکاتی که دیدن این انیمیشن را برای بسیاری جذاب‌تر کرده، صداپیشگی هنرمندان بزرگی مثل جیک جیلنهال، لوسی لیو، دنیس کواید، گابریل یونیون و جابوکی یانگ وایت است. اگر علاقمند هستید تا درباره این انیمیشن دیدنی بیشتر بدانید، تا انتهای این مطلب با گپ فیلم همراه باشید.

داستان Strange World

کمپانی دیزنی برای ساخت این اثر جذاب از آثار بزرگانی مثل ژول ورن و ادگار رایس باروز الهام گرفته است. داستان این انیمیشن روایت‌گر زندگی خانواده‌ای افسانه‌ای به نام Clade ها است. این خانواده یکی از خانواده‌های ملقب به کاشفان هستند که به اختلافاتی بر می‌خورند. این اختلافات پس از مدتی تبدیل به یک تهدید برای سرنگونی حیاتی‌ترین و آخرین ماموریت آنها در سرزمین‌های خائنانه و ناشناخته است چرا که موجودی منتظر آنهاست که انتظارش را نمی‌کشند.

عوامل سازنده Strange World

همانطور که در ابتدای این مطلب هم اشاره کردیم، کارگردانی این انیمیشن را دان هال بر عهده داشته است. او درباره این پویانمایی می‌گوید:

انیمیشن دنیای عجیب و غریب اشاره‌ای به مجلات خمیری دارد که به عنوان داستان محبوب نیمه اول قرن بیستم شناخته می‌شود. داستانی که بر روی خمیر چوب ارزان قیمت چاپ می‌شد.

هال در این باره می‌گوید: من عاشق خواندن شماره‌های قدیمی داستان پالپ‌ها بودم. آنها ماجراجویانی بزرگ بودند که طی داستان آنها این امکان وجود داشت تا کاوشگران، دنیایی پنهان یا موجوداتی باستانی را کشف کنند. پالپ‌ها در ساخت این انیمیشن برای من الهام بخش بزرگی بودند.

تیم خلاقی که در ساخت Strange World شریک بوده‌اند، همگی توسط دان هال رهبری شده‌اند که در چند سال گذشته به یکی از اسطوره‌های دیزنی تبدیل شده است. او در سال 1999 میلادی بر روی فیلم تارزان کار کرد و یکی از مهم‌ترین عوامل در ساخت پروژه‌هایی مانند Brother Bear و Home On The range بود.

از آخرین کارهای دیدنی این کارگردان می‌توان به “ رایا و آخرین اژدها “ اشاره کرد. او همچنین کارگردانی آثار دیگری از این کمپانی را هم بر عهده داشته که از جمله آنها می‌توان به “ وینی پو “، “ قهرمان بزرگ 6 “ و “ موآنا “ اشاره کرد.

شخصیت‌های انیمیشن Strange World

از جمله شخصیت‌های اصلی این فیلم می‌توان به جستجوگر صلح طلب فیلم که سرچر کلید نام دارد اشاره کرد. صداپیشگی این نقش جذاب بر عهده Jake Gyllenhaal بوده که به عقیده عوامل درگیر در ساخت این اثر، به خوبی توانسته از عهده این کار بر بیاید و بر جذابیت انیمیشن بیفزاید. پسر این جستجوگر، ایثن کلید نام دارد که صداپیشگی آن بر عهده جابوکی یانگ وایت است. پدر جستجوگر مرموز گروه هم جیگر کلید است که دنیس کواید ایفای نقش در قالب صداپیشه آن را انجام داده است. رئیس جمهور کالیستومال را هم لوسی لیو صداپیشگی کرده تا تیم سازنده این اثر بیش از پیش کامل شود. این چهار فرد برجسته سینما همه در ایونت دیزنی که برای معرفی این فیلم در نظر گرفته شده بود، حضور داشتند و با طرفداران خود دیدار کردند.

تاکنون دو تریلر درباره این فیلم منتشر شده که علاقمندان این انیمیشن را بیشتر هیجان زده کرده است. به گفته عوامل فیلم، این انیمیشن قرار است در تاریخ 23 نوامبر 2022 اکران سینمایی شود و در چندین کشور به نمایش در بیاید.

انیمیشن Strange World در گپ فیلم

احتمالا با خواندن اطلاعاتی که تا به این لحظه درباره این انیمیشن منتشر شده، برای دیدن این اثر هیجان زده شده‌اید و می‌خواهید بدانید پس از انتشار، باید از چه طریقی این انیمیشن را مشاهده یا دانلود کنید. پاسخ به سوال شما پلتفرم مشاهده آنلاین فیلم و سریال گپ فیلم است. اما ممکن است بپرسید که چرا گپ فیلم؟

گپ فیلم یک سرویس دهنده در زمینه مشاهده آنلاین فیلم و سریال‌های خارجی است که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند. گپ فیلم در قالب اپلیکیشن‌ اندرویدی موبایل، اپلیکیشن اندروید تی وی، وب سایت و نسخه pow برای کاربران اپل در دسترس قرار گرفته و این گستردگی در پوشش دستگاه‌ها، کار همه کاربران را برای مشاهده آثار مورد علاقه‌شان راحت‌تر کرده است.

این پلتفرم از ابتدای اغاز فعالیت خود، هدفی متفاوت را نسبت به دیگر رقبای خود دنبال کرد. گپ فیلم تصمیم گرفت وارد حوزه فیلم و سریال‌های ایرانی نشود و آثار خارجی سینمای جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کند. منظور ما از بالاترین کیفیت، ترجمه اختصاصی توسط مترجمین برجسته، دوبله حرفه‌ای به واسطه همکاری با دوبلورهای مطرح کشور، آهنگسازی برای برخی آثار و تدوین حرفه‌ای فیلم و سریال‌ها است که باعث شده تا در این مدت کوتاه، گپ فیلم به یکی از بازیگران این حوزه در کشور تبدیل شود.

یکی از موارد جذابی که در مورد گپ فیلم وجود دارد این است که آخرین فیلم و سریال‌هایی که به تازگی منتشر شده‌اند و معمولا مدتی طول می‌کشد تا دوبله حرفه‌ای آنها منتشر شود، در مدت زمان بسیار کوتاهی دوبله و آماده می‌شود. بدین ترتیب کاربران این پلتفرم می‌توانند جز اولین افرادی باشند که پس از انتشار یک اثر، آن را به صورت دوبله تماشا کنند. موضوعی که برای همه ما از گذشته به نوعی دغدغه محسوب می‌شود.

اگر در مورد اشتراک گپ فیلم بپرسید هم باید بگوئیم که اشتراک این پلتفرم از اکثر پلتفرم‌های ایرانی این حوزه کمتر است و علاوه بر این موضوع Gapfilm این امکان را فراهم کرده تا کاربرانش بتوانند در صورت علاقه، آثار به روز سینمای جهان را به صورت رایگان مشاهده کنند. افرادی که علاقمند هستند تا این آثار را به صورت رایگان مشاهده یا دانلود کنند کافی است با استفاده از اینترنت تمام بهای اپراتورهای داخلی وارد پلفترم شده و فیلم، سریال یا انیمیشن مورد علاقه خودشان را مشاهده کنند.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳